دراگان از روزی که به عنوان سرمربی انتخاب شده تا حتی همین روزها که بدون شکست به کار ادامه می‌دهد مخالفان سرسختی داشته است

اسکوچیچ

به گزارش همشهری آنلاین روزنامه شرق نوشت: «تیم ملی ایران به جام جهانی صعود کرده و با دراگان اسکوچیچ کروات رکورد بی‌نظیری به جا گذاشته است. دراگان از ابتدای شروع کارش به‌ عنوان سرمربی تیم ملی تا به حال شکستی نداشته و موفق شده در سریع‌ترین حالت ممکن، ایران را به جام جهانی قطر برساند. نتایجی که در دور انتخابی به دست آورده و رکوردهایی که در همین مدت جابه‌جا کرده، او را شایسته نشستن روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی هم می‌کند؛ به‌ویژه این که با نسل کنونی فوتبال ایران که تقریبا بسیاری از آنها در باشگاه‌های به نسبت خوب اروپایی مشغول بازی هستند، این امید می‌رود که ایران برای اولین بار در تاریخ، در صورت قرارگرفتن در گروهی متعادل بتواند به مرحله بعدی جام جهانی هم صعود کند.

با این حال، دراگان از روزی که به عنوان سرمربی انتخاب شده تا حتی همین روزها که بدون شکست به کار ادامه می‌دهد مخالفان سرسختی داشته است. عده‌ای شیوه انتخاب او به عنوان سرمربی تیم ملی را نمی‌پسندند و سرمربی کنونی را حاصل زدوبندهای پشت پرده می‌دانند؛ عده‌ای می‌گویند کاریزمای ملی ندارد و به درد سرمربیگری در تیم‌های باشگاهی می‌خورد و عده‌ای دیگر هم نتایج درخشانی را که او به دست آورده، به پای بازیکنان باکیفیت تیم ملی می‌گذارند.

حتی فضا به‌ گونه‌ای پیش رفته که در آستانه جام جهانی دوباره شایعه تغییر روی نیمکت تیم ملی به گوش می‌رسد و عنوان می‌شود که ایران باید با یک مربی باکیفیت‌تر راهی قطر شود. اگر چه بخشی از این انتقادها به‌ویژه آنهایی که مربوط به دستاورد فنی دراگان اسکوچیچ به تیم ملی است بی‌انصافی به نظر می‌رسد ولی این رویه، یک امر را مشخص می‌کند که دراگان هم مثل بسیاری دیگر از مربیانی که روی صندلی تیم ملی نشسته‌اند حاشیه امنیتی نخواهد داشت. اگر چه بعید است در ترکیب فنی تیم ملی برای جام جهانی قطر تغییری ایجاد شود ولی بالاخره زمانی که وقت تغییرات برسد، آن وقت باید به سراغ گزینه‌هایی رفت که شایستگی نشستن روی نیمکت تیم ملی به عنوان سرمربی را داشته باشند. شاید مهم‌ترین بحث درباره تیم ملی این است که باید هدایت این نسل از بازیکنان تیم ملی به دست یک مربی کارکشته خارجی سپرده شود ولی استفاده از خارجی‌ها ظاهرا با ایدئولوژی دولت کنونی سازگاری ندارد و طبیعی است که در بین آنها بحث به کار گماشته‌شدن مربی ایرانی به جای خارجی‌ها در تیم ملی طرفدار بیشتری داشته باشد.

واضح است که اگر قرار باشد بر اساس دو، سه فصل اخیر در فوتبال ایران نتیجه‌گیری شود، سه مربی بیشتر شانس نشستن روی نیمکت تیم ملی را نخواهند داشت. اولی یحیی گل‌محمدی، سرمربی کنونی پرسپولیس است. یحیی در بین مربیان نسل جدید فوتبال ایران کارنامه درخشان‌تری دارد. او با پرسپولیس به قهرمانی رسیده و توانسته در سال بعد از قهرمانی هم دوباره یک تیم مدعی بسازد. علاوه بر این موارد، در لیگ قهرمانان آسیا هم نتایج درخوری گرفته و بعد از سال‌ها کارکردن در فوتبال ایران به عنوان سرمربی، دیگر مربی بی‌تجربه‌ای نیست.

او پیش‌تر توانایی و هنر مربیگری‌اش را در تیم‌های دیگر از جمله پدیده و ذوب آهن و چند جای دیگر هم نشان داده و ثابت کرده توانایی رقم‌زدن تفاوت‌ها را با استفاده از اندیشه‌های مربیگری دارد. فاکتور دیگری که یحیی از آن سود می‌برد تربیت بازیکنان است؛ درست است که اعتقاد چندان زیادی به بازیکنان جوان ندارد ولی به واسطه حضورش در تیم‌های مختلف، شاگردهای متعددی پرورانده که حالا بسیاری از آنها در سایر تیم‌های لیگ برتری، در زمره برترین‌های تیم خودی هستند. به این ترتیب، با در نظر گرفتن دو فرض اولیه، یکی قطع همکاری با دراگان اسکوچیچ در تاریخی نامعلوم و دومی اعتقاد به مربی ایرانی، یحیی گل‌محمدی بیشترین بخت را برای نشستن روی نیمکت تیم ملی خواهد داشت.

گزینه دوم هم سرمربی تیم رقیب پرسپولیس یعنی فرهاد مجیدی است. شاید این پیش‌داوری خیلی زود باشد ولی نباید فراموش کرد فرهاد مجیدی هم دیگر آن مربی احساسی سابق نیست؛ مردی که نمی‌خواست اشتباهاتش را قبول کند و شکست‌هایش را به همه‌ چیز ربط می‌داد مگر اشتباهات خودش. فرهاد هنوز با استقلال جامی نگرفته ولی او در چند فصل اخیر آن‌ قدر پخته شده (هم از لحاظ شخصیتی و هم از لحاظ فوتبالی) که بتواند در موقعیت‌های سخت، تصمیمات درستی بگیرد.

تیمی که او امسال ساخته، تیم سر حالی نشان داده و تغییرات تاکتیکی مورد نیاز در استقلال هم گواه بلوغ تاکتیکی این سرمربی است. فرهاد پیش‌تر در تیم امید ایران مدت زمان کوتاهی سرمربیگری کرده و شناخت مناسبی از جوانان باپتانسیل فوتبال ایران به دست آورده است. بر خلاف گل‌محمدی، او اعتقاد خاصی به بازیکنان جوان دارد و برای ساختن تیمی آینده‌دار می‌تواند گزینه مناسبی باشد. در بحث نتیجه‌گیری هم با وجود موفق‌نبودن در کسب جام تیمش را همواره در زمره مدعیان نگه داشته و در دو جام حذفی و لیگ همیشه مدعی کسب قهرمانی بوده است. فرهاد نه به اندازه یحیی ولی شانس حضور در جمع سه نفر کاندیدای احتمالی برای سرمربیگری در تیم ملی را دارد.

گزینه سوم و نهایی که اگر قرار باشد برحسب دستاوردهای امروزی‌اش، شانسی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی داشته باشد، جواد نکونام است. همین حالا بسیاری اعتقاد دارند در طول پنج سال آینده، او به بهترین مربی لیگ تبدیل می‌شود. نکونام بر خلاف دو گزینه قبلی، تجربه حضور طولانی‌مدت در فوتبال اروپا را دارد و رکورددار بازی‌های ملی هم هست. او آن‌ قدر با سرمربیان مختلف و مشهور کار کرده که اگر از هر کدام از آنها یک فوت و فن آموخته باشد، آینده سرمربیگری‌اش را تضمین کرده است.

نکونام در فوتبال ایران در آستانه دروکردن جام است. او فصل پیش با فولاد، استقلال را در فینال جام حذفی شکست داد و اولین جام دوران حرفه‌ای‌اش به عنوان سرمربی را به دست آورد. «نکو» همین چند روز پیش، پرسپولیس، دیگر تیم مطرح ایران را هم در سوپرجام برد تا حالا هر دو جام مهم و فعلی دوران حرفه‌ای‌اش را با برتری برابر تیم‌های قدر ایران به دست آورده باشد. کارنامه او در عین جوانی پر از اتفاقات هیجان‌انگیز است؛ صعود نساجی به لیگ برتر، کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا با فولاد، قهرمانی در جام حذفی و فتح سوپرجام، جواد را مربی خوش‌آتیه‌ای نشان می‌دهد. نکونام البته به سخت‌کوشی عجیب و غریبی معروف است و همکارانش گواه می‌دهند که بیش از هر مربی دیگری در لیگ برنامه‌ریزی دارد و آنالیز می‌کند. او در مقطعی، مربیگری در تیم ملی را هم تجربه کرده و با کارکردن در این فضا آشنایی دارد. برگ برنده نکونام استراتژی و بازی‌خوانی خوب حریفان است؛‌ موضوعی که باعث شده به‌سرعت در مقایسه با دیگر مربیان نسل جدید، در فوتبال ایران پیشروی کند. با فرمانی که این مربی جوان در پیش گرفته، اگر روی نیمکت تیم ملی ایران به عنوان سرمربی نشست، نباید زیاد تعجب کرد.»

کد خبر 656352

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 354
  • نظرات در صف انتشار: 234
  • نظرات غیرقابل انتشار: 30
  • نادر سعدونی IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    سلام.بنده خدا رو چکارش دارین چون خوب نتیجه گرفته میخواین عوضش کنید.
    • سعید IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
      همه تیم‌های گروه ما ضعیف بودند جز کره . رقیب جدی ما تو این مرحله کره جنوبی بود که شانس آوردیم تو تهران بهش نباختیم . یجوری اسکوچیچ اسکوچیچ میکنید انگار خوزه مورینیوس . هر سه گزینه ایرانی نامبرده شرف دارند ب این اسکل . نتایجی هم که تا الان گرفتیم مدیون هنر و تکنیک خود بازیکناس.
    • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
      مرضی داریم وقتی سیستمی خوب کار می کند و خوب نتیجه میگیرد را به هم بریزیم؟ فقط یه مرض دار و حسود به فکر تغییر مربی است که بهترین نتایج تاریخ تیم ملی فوتبال ایران را بدست آورده است
    • راستگو IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
      مورینیو هیچ موفقیتی در تیم های باشگاهی نداشته بررسی بفرما
    • فاخته، پاکدشت IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
      اونهایی که باهاش مخالف هستند و همیشه چوب لای چرخش می‌کنند، دو دسته بیشتر نیستند، یا کسانی هستند که سنگ خودشون رو به سینه می‌زنند تا جای ایشون رو بگیرند، یا کسانی هستند که از روی کار اومدن دراگان اسکوچیچ نتوانستند پول مفت دلالی به جیب بزنند، وگرنه چرا باید با همچین مربی که اینگونه تیم ملی را به جام جهانی رسانده و رکوردهای بی نظیری را از خودش برجای گذاشته، مخالفت کنند؟؟؟ بخدا خیلی بی انصافی است که بخواهند ایشون رو کنار بگذارند... عشق فقط پرسپولیس همیشه قهرمان
    • فاخته، پاکدشت IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
      با یکمی ریز بینی و دقت توی حرفهای مربیان باشگاهها، قشنگ و واضح میشه به این نتیجه رسید که همه این آتیش ها و فتنه ها زیر سر مربی تیم کیسه، یعنی فرهاد مجیدی است، ولی کور خونده، چون با این نتایجی که آقای دراگان اسکوچیچ گرفته و رکوردهایی که برجای گذاشته، حالا حالاها سرمربی تیم ملی ایران خواهند بود... مثل همیشه، عشق فقط پرسپولیس همیشه قهرمان
    • حسین IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
      95 68
      باز لنگیها سر ورداشتن اخه چرا اینقد بدگویی میکنید تیم حکومتی برو جامتو بگیر در نره
    • صادق IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
      یه عده واقعا مریضن که میخوان عوضش کنن ما با کدوم مربی میتونستیم اینجور نتیجه بگیریم!
    • IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
      88 15
      دلالا و پورسانتیا و زیر آب زنا بگید قراره چقدر پورسانت بگیرید تا از کانال گلریزان از مردم براتون جمع کنیم و بیخیال حذف اسکوچیچ بشید. فقط طمع پول کثیف است که میخواهید زیر آب بزنید و تامام!
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    دایی از همه این سه نفر به اضافه اسکوچیچ افضلتر است
    • علی IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
      90 30
      دایی بیشتر اجاره تا مربی فوتبال ذهنش درگیر کارهای تجاریش هست ،برای همین نمیتونه خوب مربیگری بکنه.
    • اصغر IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
      59 15
      سلام چرا اصلا به پولی که به این مربی دادیم فکر نمیکنید هر وچه قدر پول بدهی آنقدر آش میخوری مربی قبلی که چاپیت رفت حالا این مفتی کار میکنه معدهتون رو زده فوقش تو جام جهانی کلی خرج کنیم از گروه برویم بالا فینالیست میشیم بهتر اون پولها رو واسه استادیوم ها و مشکلات خرج کنیم وی ای آر نداریم آخر منطقه هستیم
  • امیرحسین GB ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    آنهایی که خواهان برکناری اسکوچیچ هستند نتنها هیچ عشق و علاقه ای به تیم ملی ندارند در واقع دشمن تیم ملی هستند. چرا که این بابا تا حالا بهترین رکورد را برای تیم ملی به ثبت رسونده؛ به فتبال ما آشنایی داره و هم خیلی پرکار و انگیزه بالایی هم برای موفقیت دارد.
    • محمد IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
      دایی تا حالا چند بار امتحانشو پس داده فوتبالیست خوبی بوده ولی مربی خوبی نیست از کارنامه فوتبالیش مشخصه
    • یوسفی IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
      25 22
      احتمالا برادر علی دایی هستی
    • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
      قطعا اونهائی که خواهان تعویض سرمربی هستند ، هیچ انگیزه ای جز « حسادت » ندارند.
  • IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    از این سه نفر فرهاد بلوغ تاکتیکی استقلال حضور گابریل پین است وگرنه فرهاد همان فرهاد قبلیست نکونام هم که تاکتیک با الگو برداری از کییروش بدرد وتیم ملی نمیخوره دفاعی وضد حمله این تیتر ها رو نرین که دراگان بهترین برای تیم ملی تو بازیخونیش شک نیست بازیکنا هم همون بازیکنا ویلموتسن حریف هم میگر زمان کییروش به عراق نباختیم به سوریه نباختیم
    • ایمان US ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
      51 47
      آره فقط یایا خوبه. تو بحث تیم ملی رنگ ها رو قاطی نکن
  • حمید IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    ننگ‌تان باد که با هر بهانه‌ای می‌خواهید سرمربی عوض شود... تا به کمک دلالان، مربی دیگری جایگزین شود و دلاری به جیب بزنید...
  • ساسان نجفی IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    مربی ایرانی اگه اینکار بود توی این سالها که بهشون میدون دادن خودشون نشون داده بودن آفرین به درگان و کی‌روش و برانکو و...
  • امیر IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    سلام بابا چکار دارین تا الان نتایج خوبی بوده عوض نکنید
  • محمد IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    تو را خدا شوخی نکنید این مربیان بزرگی هستند که برای جام جهانی در صف انتظار هستند این به دروغ سیزده بیستر شباهت دارد همان اسکوچیچ هزار برابر بهتر هست نکند دوباره میخواهید طلوع کنید
    • حسن IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
      77 3
      دقیقا علت اینکه پیگیری میکنند دراگان رو عوض کنند همینه ، با آمدن ویلموتس سود خوبی بدست آوردن ، الان از این ترس دارن با دراگان تیم ملی توی جام جهانی نتایج قابل قبولی بگیره و اینا دیگه نتونن به این زودی نسخه اونو بپیچن ویکی دیگه رو بیارن ، پس طبیعی هستش تمام زور خودشان رو الان بزنن ،
  • مراد IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    99 16
    عجببب؟؟َ!واقعا عجیبه یعنی اسکوچیچ اندازه فرهاد مجیدی و نکونام نیست خب اگه اینا بهتر از اسکوچیچ هستن خب پس چرا از اول اینا رو نیوردین؟سپردن تیم به نکونام یا محیدی یعنی جام جهانی هیچ و‌پوچ حالا ک تیم را به جام جهانی برد نهایت بیشرفیه ک تیم رو بدیم دست دو نفر ک تا دیروز بازیکن درجه دوم تیم ملی بودن زهی فکر باطل
    • رضا IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
      28 24
      یایا دلال چی؟ به نظرت چقدر مناسبه؟ اتفاقا یایا از همه داخلیا و خارجیا بهتر و مناسب تره چون دیگه جمع دلالان و اتوبوسی ها جمع میشه
  • حسین IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    93 21
    بنده پرسپولیسیم ولی اگ یحیی مربی تیم ملی بشه ب فنا میریم تاکتیک که نداره تیم رو هم دفاعی میکنه بدترین جام جهانی رو برامون رقم میزنه
  • اکبر IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    79 4
    اولا. مخالف مربی جدید. هستم، دوما به جای این اخبار به فکر بازی های تدارکاتی باشید، با تیم های آفریقایی و اقیانوسیه و تیم. های درجه ۲ اروپایی که بشه روی این تیم ها تاکتیک. پیاده کرد. و. برای بازی های دوستانه مناسب باشن
  • محمدرضا IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    19 69
    خیلی عالیه هم مجیدی هم گل محمدی
  • یوسفی IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    82 18
    مسخره بازی ها رو جمع کنید اسکوچیچ تیم ملی رو به جام جهانی توی اون شرایط سخت برد حالا جواد نکونام میخواد جایگزینش بشه اون در حد فولاد هم نیست چه برسه به تیم ملی
  • ورزش دوست IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    84 5
    من قبلا هم گفتم ،اسکوچیچ،مربی بزرگ و با اخلاقی است.تنها سر مربی خارجی است که ،با دو مربی ایرانی،داره کار میکنه،و تنها سرمربی خارجی است که چشم به پول ما ندوخته است،و با جان و دل کار میکنه. ولی،،،،ولی......وللللللللللی...ولیییییییییییی..... امان از دست چند تا حسود،که خودشان عرضه هیچ کاری ندارند،و فقط به منافع شخصی خودشان فکر میکنند.دوست دارند،نفرات تیم ملی ،مثل موم در اختیارشان باشد،و طبیعتا،پول خوبی هم به جیب بزنند. حسودان،از شروع کار اسکوچیچ،یک سره به او حمله کردند،و تا میتوانستند،جنگ روانی راه انداختند،و هر روز از یک روش جدید و از یک سوراخ جدید،سر بیرون میکردند.اما مردم فوتبالدوست،در فضای مجازی ،جواب حسودان را دادند،تا دوباره،سرشان را داخل سوراخ فرو ببرند. البته،حسودان ول بکن ماجرا نیستند،و خجالت هم نمیکشند.و تهمتها و تخریبها را ادامه خواهند داد.مهمترین حربه حسودان،تحریک بازیکنان است.و ایجاد تفرقه بین بازیکنان و کادر فنی.همان حربه ای که نقشه سناریوی جام جهانی ۹۸ بود.اما الان فرق میکند.فوتبالدوستان،در فضای مجازی،حسودان را شکست خواهند داد.در جام جهانی ۹۸،فضای مجازی نبود.
  • ورزش دوست IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    67 6
    ای حسودانی که نادانید،و چشم دیدن بهتر از خود را ندارید، و به سرمربی موفق تیم ملی ، حمله میکنید بدانید که: چشمتان کور، و به کوری چشمتان زبانتان لال و به لالی زبانتان، نفستان آخرین، و به امید آخرین نفسهایتان سرمربی تیم،اسکوچیچ است. بمیرید از اینکه بخاطر منافع شخصی خودتان،این همه چوب لای چرخ سر مربی و تیم ملی میذارید. شما دلسوز تیم ملی نیستید بلکه فکر جیب خودتان،و بازیکنان مد نظر خودتان هستید که به تیم تحمیل کنید. الان تیم ملی بهترین نتایج را گرفته. و گرنه درد شما چیست بجز منافع خودتان
    • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
      21 1
      عالیییی
  • IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    70 2
    اسکوچیچ برای این خوب نیست که دلال نیست پول بده تا چند نفر براش به به و چه چه بکنن
  • IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    46 13
    فرهاد‌مجیدی‌فوتبال‌بلدنیس‌کدوم‌تاکتیک‌همش‌شانسی‌وپنالتی‌واشنباه‌داور‌به‌اینجادسیده
    • احمد IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
      40 3
      آقا ترا خدا یک ذره نه زیاد انصاف داشته باشید تیم با ویلموتس با اون قرارداد وحشتناک و اون آبروریزی عجیب از بحرین و عراق باخت ولی اسکو چیز شجاع با اون قراردادا د ضعیف و وحشتناک وبا اون شرایط ترسناک تیم را گرفت بحرین را در خاک خودش و عراق را برد وتیم از باتلاق نجات داد اون زمان کدام مربی ایرانی که فقط یک درصد شانس صعود داشتیم حاضر بود تیم را بگیره هیچ کدام آخه گل محمدی با تیم های باشگاهی تو آسیا کم میاره بعد می خواد بره جام جهانی خجالت چیز خوبیه۹د
  • IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    76 4
    این بنده خدا رو چکار دارید میخواهید رد کنید همون ویلموتس خوب بود سرتان کلاه گذاشت کلی پول بعلاوه دوشکست تحقیرآمیز ... کدام مربی اینقدر پشت سرهم برای تیم ملی برد آورده بود... هیچ ادعای هم نداره
    • Esteghlal6273 IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
      6 46
      برو بابا
    • ف IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
      5 68
      اسم فرهاد رو میتری دهنتو آب بکش
    • ناشناس IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
      26 26
      ما موندیم فرهاد چیکار بعضیا کرده
  • ناشناس IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    19 39
    مسخره بازی در نیارین تو ر ا خدا اینا همه یه انگشت کی‌روش نمیشن با آبروی فوتبال بازی نکنین
  • شهناز IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    11 57
    دایی بهترین مربی ودر جهان شناخته شده وبرند خوبی برای ایران است
  • غلامرضا رضوان IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    46 3
    سلام آخه این چه مرضی هست که بعضی دارند وهمیشه مایه دلسردی میشن این آقا با هر کم و کاست تونسته تیم رو به جام جهانی ببره معنی نداره هی اسم مربی دیگه رو بیاریم که انگیزش رو بگیریم بهترین مربی دنیا را هم بیاریم تضمینی نیست که برای تیم کاری انجام بده پس بهتره به آقای اسکوچیچ اعتماد کنیم تا ایشان با حداکثر انرژی و انگیزه کارش رو انجام بده
  • مهدی IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    6 39
    درود بر امیرخان قلعه نوعی که حتی فدراسیون هم با سنگ اندازی جلو پاش جلو دارش نیس و هرسال یکی از مدیران لیگ هستش
  • حاکم IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    55 2
    قصدت فقط خالی کردن زیرپای مربی موفق تیم ملی است.این سه نفره ام کاریزما الان که اسکوچیچ نداره بزن به چاک بابا.اگریک مربی بی حیا مثل کی‌روش بود.این نتایج راگرفته بوداگه بهش تومیگفتی شلوارتوکروات می‌کرد.تنهاایراداسکوچیچ فقط اینه که آدم محجوب به حیایی هست
  • ع ف US ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    53 2
    فقط اسکوچیچ
  • ع.ن IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    44 2
    بازهم مسخره بازی های سنتی فوتبال شروع شد ... این آقای اسکوچیچ که بهترین نتیجه هارا گرفته چرا باید بازی در بیارید درسته ما بازیکنان حرفه ای و قابلی داریم ولی اگر مربی از این بچه ها به خوبی استفاده نمی کرد نتایج خوب بدست نمی آمد ..چرا باید قبل از بازی های جام جهانی تمرکز سرمربی و بازیکنان باید با این مسائل سنتی ،بهم بخوره اگر شما دوستدار تیم ملی هستید لطف کنید به همین مجموعه انرژی های مثبت بدین تا با تمرکز بیشتر کارشان را پیش ببرند ...
  • مجی IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    72 2
    روزای. سخت همه فرار. نوبت که به مفت بری میرسه همه میشن مربی. وجود داشتن مقدماتی میومدن تیم رو دست می گرفتن
  • وحید IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    47 8
    سلام بهترین مربی درگان اسکوچیچ ♥️♥️♥️♥️♥️❤️❤️❤️😍😍😍🌹🌹🌹🌹❤️❤️❤️❤️❤️❤️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
  • محمد IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    49 5
    عمل کرد سر مربی تیم ملی فوتبال ایران عالی میباشد بازیکنان او رادوست دارند وگوش بفرمان سرمربی هستند انشالله با ا سکوویچ به مراحل بالاتر سعود خواهیم کرد
  • علی راد IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    9 46
    اگه قراره باز سه تا بازی بکنیم توی جام جهانی و صعود نکنیم از گروه؟؟بهتره با مربی ایرانی بریم چون باعث تجربه میشه ؟؟
  • علی راد IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 39
    اگه قراره باز سه تا بازی بکنیم توی جام جهانی و صعود نکنیم از گروه؟؟بهتره با مربی ایرانی بریم چون باعث تجربه میشه ؟؟
  • علیرضا عربیان IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    31 9
    به نظر من این یعنی نمک خوردن ونمکدان شکستن کاری به گزینه های ایرانی ندارم که خوب یابد هستن اما باید بدانیم که همین تیم با ویلتموس در استانه حذف قرار داشت عوض کردن اسوچیج یه اشتباه ولطمه زدن به تیم ملی هستش
  • IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    18 15
    فرهاد مجیدی؟؟؟؟؟؟؟؟
  • Ali IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    32 4
    افکار بی در و پیکر و افکار شوم به همینها میگن . این مربی توی سخت ترین شرایط یعنی مقدماتی تیمو جمع وجور کرد وصعود و موفقیت های پی در پی . تیمی با این کیفیت بازیکنان دیدیم که کیروش در جام ملتها چه بلای سر تیم آورد بماند چه بی احترامی های که به ایران وایرانی روا میداشت.اون مربی هم هم که قربونش برم. ... جمع کنید بساط نیرنگ و ریا را
  • مهران IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    14 15
    به درد تیم ملی هم نمیخور سر مربی هه ایرانی به درد نمی‌خورد باید ی جدید بگیرند خارجی
  • علی IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    28 5
    شما که این مقاله رو نوشتی غیر ازشیطنت هم چیزی بلدی بنویسی. اوف بر اون کسی که اجازه میده یکی مثل تو واسه خودشیرینی و اینکه مثلا حرفی زده باشی این چرت و پرتای غیر ورزشی رو دو برهنه زنی رو بنویسی. نظرت رو واسه خودت نگه دار اتفاقا اسکوچیچ خیلی هم خوبه . خدا روزیت رو جای دیگه بده
  • خسروی IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    28 1
    مرغ یک پا داره مگه نه؟ جام جهانی 98 هم مربی خارجی برداشته شد یک ایرانی جاش نشست / البته مهم نیست سهم ایران سه تا بازیه فرق نمی کنه کی مربی باشه / متهم به چیزی نکنید / از روی دستاورد ایران در جامهای جهانی برون یابی کنید / با همین فرمون فدراسیون بره جلو انشالله سه تا بازی با افتخار انجام میشه بر میگردند ایران . تا سه تا بازی دیگه جام جهانی آینده
  • پویا IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    26 1
    تعویض مربی اشتباه بزرگ و نابخشودنی هست که یک نسل دیگ رو آتش می‌زند
  • رضا IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    32 3
    بله واقعا، دیدیم که با این سه مربی رو‌به‌روی تیم‌های باشگاهی عربی بعضاً چهارتا چهارتا خوردیم و تحقیر شدیم. خلایق هر چه لایق. لیاقتتون همون کیروش و ویلموتس و مربیانی که نام برده شده.
  • علی IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    44 1
    نویسنده بیکار و خیال باف بود
  • حسین IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    41 5
    فرهاد مجیدی ؟ جوک میگین؟
  • احمد IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    31 6
    فکرش رو بکن اسکوچیچ با این همه پیروزی و تجربه رو می خوان بردارن گل محمدی رو جاش بزارن این انتخاب رو کدوم احمقی کرده چقدر احمق یعنی
    • فدائیان IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
      19 4
      نه فهراد مجیدی خوبه!! خخخخخخخخخ
  • دلسوز تیم ملی IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    31 2
    هر موقع خواستین راجع به دراگان، زر زر کنید یاد جهنم منامه بیفتید و همونجوری خفه خون بگیرید.
  • حمیدرضا کریمی US ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    27 1
    دراگان اسکوچیچ
  • آرش IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    37 1
    نویسنده این متن حالات روحی خوبی نداره انگار
  • بهرام اورند IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    26 1
    حسادت قاتل عقل ومنطق است. به قول معروف،،،، حسود هرگز نیاسود.
  • آرمان IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    28 1
    چه بی منطق و چه کم لطف . دشمنان ایران چه راحت برای سرنوشت یک ملت تصمیم میگیرند چقدر راحت روحیه یک تیم را از بین میبریم این قدر نشناسی از گی در وجود ما راه یافته شما در مورد افرادی گفتگو کردید که یک موفقیت برون مرزی در سمت مربی گری در کارنامه ندارند در عوض به لطف خدا و اراده مجموعه تیم ملی این مربی با درایت تقریبا حداکثر امتیاز ممکن را از بازی ها گرفنه کدوم عقل سالمی حکم میکند که به ترکیب تیم برنده دست بزمیم
  • دائی محمدی IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    21 2
    خدا بخیر بگذره باند و باندهای مافیای شروع کردند خوب لعنتی بگذارید کارش بکند همان آقای قبلی خوب بود که هیچ کاری نکرد و شما با ساک پر دلار توی ترکیه دنبالش خواهش تمنا می‌کردید
  • IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    18 1
    این سه نفر طوری با نتایج شان تیم ملی فوتبال ایران را تحقیر می‌کنند که تا صد سال دیگر هم در یادها بماند...... البته اگر بر فرض جایگزین سرمربی فعلی بشنوند...
  • جیم IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    16 5
    فقط مونده فرناز مجیدی بشه سرمربی تیم ملی اونوقت همه دوپینگی ازآب دربیان وفیفا در فوتبال ایرانو تخته کنه زرشششششک
  • ع IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    18 6
    بزارید اخر فصل برسه بعد بگید فرهاد
  • پرسپولیس IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    17 2
    بابا خسته سدم از دستتو دیگه چقدر حماقت خون آدم به جوش میاد از این همه بی کفایتی یه مشت ادم حراف گنده گو که در عمل نه تنها از فوتبال بلکه از هیچیز سر در نمیارن جمع شدن دور هم فقط گند میزنن آقا ریاست فوتبالو بدید به یه هوادار دوازده ساله فرقی هم نداره که چه رنگی باشه ببینید از اینا بیشتر میفهمه یانه
  • دوست IR ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    10 1
    یک مربی بیشتر از هر چیز ودر قدم اول باید بسیار خوش شانس باشد اسکوچیچ این خاصیت را دارد اگر هر مربی دیگری بجای او بود و در گروه بندی با تیم‌های قدر همگروه شود هیچ شانسی نخواهد داشت خلاصه که او بسیار خوش یمن است از دستش ندهید
  • IR ۰۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    6 11
    واقعا چه پیشنهادی از همه اینها بهتر از همه امیر خان قلعه نویی میباشد هم تجربه وهم کار بلد پرافتخارترین مربی ایرانی
    • بنده خدا IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
      9 2
      ویلموتس که داشت تیم رو حذف می کرد ، البته که اینهمه برد پی در پی فقط با شانس ممکنه ، اندکی تفکر !!!!؟؟؟؟!!!!
  • امیر IR ۰۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    12 3
    ادمین چیزی میزنی؟ جواد نکونام؟ فرهاد مجیدی؟
  • IR ۰۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    9 7
    بنده خدا عالی اگر عوضم بشه باید علی دایی بیاد سرمربی
  • علی IR ۰۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    10 6
    فرهاد مجیدی تا حالا دو بار بیشتر به تیم ملی دعوت نشده چطور تیم ملی رو بدن دست این آقا کی اینارو می‌نویسه کسی که نظر شخصی اش هست و از فوتبال چیزی نمیفهمه
  • سبحان IR ۰۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    9 5
    خخخخ فرهاد مجیدی...
  • تنها IR ۰۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    10 9
    این چرت و پرت ها چیه حالا یحیی رو بگی تجربه بیشتری داره یه چیزی اون دو نفر چه به سرمربی تیم ملی یه کم
    • ناشناس IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
      4 3
      وحید قلیچ از همه بهتره میدونین چرا چون سراپا تاکتیکه
  • سید IR ۰۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    14 1
    حقتون به ویلتموس که تو بحرین آبرو برامون نگذاشت. یا کی روش که در خرید لباس و برنامه ریزی فدارسیون فراعنه را از مومیائی بیرون کشید.
  • کیانوش IR ۰۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    17 1
    سلام شد قضیه سال ۱۹۹۸ ویرا برزیلی بیچاره نتیجه گرفت جاش ایووچ رو آوردید که خرابکاری کرد و بعد مربی ایرانی گذاشتید ویرا برزیلی بیچاره هم گفت به تمام مربیای بریزلی میگم که تو ایران مربیگری نکنید تورو خدا تیم ملی رو تو چالش نبرید بزارید همین مربی بره جلو بسه دیگ خرابکاری آقایون مدیرهای نالایق
  • سید IR ۰۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    19 0
    ازوقتی ایشان آمده دست خیلیهاازبخوربخور ودلالیهای نجومی وپشت پرده کوتاه شده برای همین مخالف هستند
  • IR ۰۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    21 1
    اینا دارن بلایی که قبل جام جهانی سال ۹۸ فرانسه سر ویرا اوردن الان دارن سر مربی کرواتی پیدا پیکنند اگه یحیی غاز کلنگ یا فرهاد مجیدی یا امثال اینا را بیارن تو فوتبال که بتونن یجورایی کسافت بازیاشون رو شروع کنند مگه مربی نمیخواستن اینم مربی این تصمیمات رو کسی میگیره که در حوضه ورزش متاسفانه تجربه ورزشی نداره وگرنه در تمام دنیا مرسوم هرکی در حوضه کاری خودش فعالیت کنه یحیی مربی باشگاهی هستش قلعه نوعی مربی باشگاهی هست اینا تو ساختن تیم تجربه بالاتری ندارن مثل اینه که راننده وانت پیکان پشت فرمان تریلی ترانزیتی بشینه
  • IR ۰۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    16 2
    مگر چه کارکرده بجز نتیجه خوب گرفته حتی در بازی باکره کمی شانس میآورد ۳_۱ برنده میشد .
  • پرهام IR ۰۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    17 2
    چه مقاله مسخره ای. به خصوص بخش جواد نکونامش !!! کل فوتبال ما باند بازیه ول کنین این ورزش مسخره رو من خیلی دوست داشتم فوتبال رو ولی هیچ پیشرفتی توش دیگه نمیبینم
  • امین IR ۰۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    18 2
    ادمین خواهشا درشو گِل بگیر! و محصول ذهن خراب خودتو به کارشناسان و پیشکسوتان و... نچسبون!!! اگر بحث مربی کارنامه دار و بزرگ باشه که هم کی‌روش رو داشتیم که بعد از هشت سال که تیم ملی رو بهش سپردیم و به همه خواسته هاش گوش دادیم و بدترین بی احترامی هایی به بزرگان فوتبال و بازیکنا مون و مسوولان فدراسیون و وزارت و... می‌کرد! بازم همین شماها حمایتش کردین! میشه بفرمایین چند بار به راحتیِ امسال ما رو برد جام جهانی؟ چند بار توی جام جهانی ما رو به مرحله دوم برد؟ ضمن اینکه اگر وارد دعوا با برانکو نمیشد و بی دلیل پنج ملی پوش پرسپولیس رو ازجام جهانی خط نمیزد و بجاش بازیکنای بی خاصیت کییییی٣ ها رو نمی‌برد و طارمی رو نوک بازی میداد و سردار رو اصلا بازی نمی‌داد که تیمو با وجودش، ده نفره نکرده بود،قطعا توی روسیه به دور دوم صعود می‌کرد! ولی چون کی‌روش پر از حاشیه بود، هیچوقت ما رو به جایی نمیرسوند! بعد کی‌روش هم مربی ١۶٠ میلیاردی داشتیم، ویلتموس جان! که تیمو به پرتگاه برد و نزدیک سقوط شانس آوردیم که اسکو اومد و بدادمون رسید! فقط من موندم چون هیچ ضعفی از اسکو ندارین، میگین در حد ایران نیست!؟؟؟ 😂
  • قشقاوی IR ۰۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    17 1
    شرمتان بود فقط اسکوچیچ
  • Mohsen IR ۰۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    19 1
    گزینه هایی که گفتید به هیچ عنوان به درد تیم ملی نمیخورد، و همان اسکو بهتر و شایسته تر است، اگر مربی قرار است عوض شود فقط الان گواردیولا ،مورینیو، یورگن گلوپ می‌توانند به تیم ما کمک کنند و گزینه ای غیر از اینها وجود ندارد، هر چند آنها نمی‌آیند و اگر هم بیایند با توجه به زمان کم تا جام جهانی باز هم کارایی لازم برای تیم ما ندارند، و فقط یک گزینه میمونه (اسکو)
  • مهیدی IR ۰۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    15 0
    الکی برای پر کردن وجذب مخاطب هرچی دهنتون میاد ننویسید
  • IR ۰۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    11 0
    سلام. اصلا واقع بینانه نیست.جای بسی تعجب از این کارتون
  • آرش IR ۰۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    11 0
    با سلام‌ظاهرا ازچاله در اکمده میخواید تو چاه
  • حمیداهواز IR ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    13 0
    چرانمیزارید کارشو بکنه تا تیم میخواد جون بگیر میاید سنگ اندازی میکنید
  • مجتبی IR ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    15 0
    این نهایت نامردی است اگر دراگان راعوضش کنند حتی بامربی نام دارخارجی به جای اینکه می خواهم در این وضعیت حمایتش کنند حی خنجرمی زنند
  • علی IR ۰۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    10 0
    والا آدم چی بگه ازاین مسئولین مثلا فدراسیون توایران!!!که بجای فکرکردن به جنبه ملی ومنافع کشور به دنبال اهداف واغراض شخصی خودشان وهمیشه دنبال زدوبند داخلی و باندبازی خودی هستند متاسفا هیچ کجامنافع ملی توی اولویت نیست نه ورزش نه اقتصادنه بهداشت نه اموزش نه سیاست و....همیشه قانون فدای امیال ومنافع شخصی اون دست اندرکاران بوده باتوجیهات عوام فریبانه درجهت رسیدن به اهداف خود
  • جلیل راضی اردکانی IR ۰۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    2 13
    با سلام بیاییم برای یک بار هم شده به مربیان داخلی اعتماد کنیم با تشکر
  • محمد IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    11 4
    بنظرم اسکوچیچ ازهمه مربیای ایران بهتره کجای دنیامربی که همه بازیهاشومیبره برکنارمیکنن بایدافتخارکنیم بهش احترام بزاریم تشویقش کنیم این تنهالطفیه که درحقش کردیم مگه کیروش نبودهیچی نکرداینقدپول گرفت رفت یاویلموتس فقط اسکوچیچ بدردایران میخوره ولش کنین کارشوبکنه
  • IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    12 0
    تف به شرفتون وننگ بر شما باد که نمک نشناس ترین درکل دنیا هستید .آخه کی بهترین مربی کل تاریخ ایران رو که بهترین سعود به جام جهانی رو برامون به ارمغان آورده رو میخواد عوض کنه .به درد شما دلال صفت‌ها همون ویلموتس میخوره که با چندین میلیون یورو پول بی زبان بیت المال نزدیک بود ایران رو تو مرحله گروهی حذف کنه .من هنوز مربی به این مظلومی وکم توقعی در تیم ملی ایران ندیدم .درود بر شرفت اسکوچیچ بزرگ وپر گذشت لعنت بر بدخواهان شما
  • مهدی سالمی IR ۰۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    12 0
    خدارو گواه می‌گیرم اینا دلالانی هستن که فقط هدفشون سود کردنه وگرنه تعصب تیم ملی نمیکشن پول و خانواده براشون مهمتره تا هر رشته ورزشی که به اسم تیم ملی نامگزاری شده..... اسکوچیچ تنها مربی تیم ملی بود که هیچ‌ واهمه از تیم های بزرگ نداره سیستم کارش و چیدن مهرهاش همیشه تا دقیقه 85 هجومیه و این نشانه اعتماد بنفس بالایی که به شاگردانش داره . هم‌رو‌ کاغذ خوبه هم برنامه تمریناتش. علل خصوص آنالیزر قهاریه اگ یادتون باشه زمانی که اومد ایران اولین باشگاش فولاد بود که بدون هیچ‌ بازیکن بزرگ و‌مطرحی احیاش کرد
  • IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    10 1
    سلام با تمام احترامی که برای گزینه های ایرانی قائلم اما هیچیک از این سه بزرگوار پختگی لازم جهت هدایت تیم ملی رو ندارن یکی وسط بازی با ۴ تعویض تغییر تاکتیک می دهد ویکی دنبال نتیجه است نه خدمت به فوتبال وسومی هم که.......
  • محمدروحانی فر IR ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    6 0
    با این پول بهتر از اسکوچیچ گیرشون نمیاد. فدراسیون کنونی نمیتونه یا شاید نمیخواد بیشتر از این هزینه کنه.
  • ناشناس IR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    13 0
    شتر درخواب بیند پنبه دانه اسکو چیچ هرچند خارجی است اما کاری کرد کارستان بعد از جام جهانی لاف زنان این گوی واین میدان!
  • ناصر آبودانی IR ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    9 0
    دلیل اصلی برکناری این مربی دوست داشتنی فقط یک چیز است و آن این است که بنده خدا با قرارداد نه چندان چرب و نجومی از صنعت نفت آبادان گرفتند(به قصد زمین زدن تیم آبادانی) و آوردن تیم ملی(به قصد زمین زدن اسکوکیچ) تا برای همه ثابت شود لیاقت و کاریزمای مربی تیم ملی را نداردو از این طریق برن با یه مربی مثل ویلموتس قرار داد چند هزار ملیارد تومانی ببندند و جیباشون رو پر پول کنندو الا دلشون برای تیم نسوخته ،همین بازیکنان با ویلموتس داشتیم چکار کردند؟؟؟بزرگشون که دزده اینا مبخوان چی بشن؟؟؟؟
  • زاهد IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    9 0
    اسکوچیچ بهترین مربی تاریخ ایران هست واین وسط دشمنان داخلی که چشم دیدن تیم ملی روندارن میخوان ضربه بزنن به ایران مثل عراقیها که بعد ازیه باخت ازایران مربیشون عوض کردن که حال وروز فوتبالشون میبینید اقا اونایی که بااسکوچیچ مشکل دارن وتیم ملی مشکل دارن تیم ملی ارث باباشون نیس که بیان راجبش نظربدن اصلا بازیهای تیم ملی وکمتر ببینید کمترهم بسوزید
  • مهدی IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    9 0
    به نظر بنده اسکوچیچ مربی خوبی هست و بازیکنان را خوب میشناسد و ترکیبهای مختلفی را امتحان کرده و به اخلاق و رفتار بازیکنان اگاه هست و میداند کدام بازیکن را چه موقع و کجا به کار بگیرد و عوض کردن این مربی کار اشتباهی هست که تاوانش را میدهیم چون مربی جدید تا بخواهد بازیکنان و ترکیب را بشناسد زمان زیادی میبرد و این به نفع تیم ملی نییت مگر مربی باید حتما سرشناس باشد به نظر من مربب باید مثل اسکوچیچ نتیجه بگیرد و سرشناس بودن مهم نیست تا اینجا که دراگان کار بزرگی کرده و خودش رو مربی بزرگی نشون داده
  • سامی IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    17 0
    حداقل چند تا بازی تدارکاتی خوب بزارین و بازی با کره تو زمین حریف هم انجام بشه بعد نتیجه گیری کنید .از همین الان که نمیشه تصمیم گرفت .بعد از چهار یا پنج بازی تدارکاتی خوب و قوی عیار ایشون هم مشخص میشه .تا الان که بر اساس آمار فوق‌العاده بوده..در هر صورت موفقیت تیم ملی آرزوی ماست انشالله همیشه موفق باشند
  • ناشناس IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    6 0
    دست ور دارین از این حرفا این گزارشها سمت و سو داره اسکوچیچ خیلی هم خوبه مجید جلالی هم گفت، طرف سر کاره، این و اون رو مقایسه میکنی .....
  • اسماعیلی IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    8 0
    با احترام به هرسه مربی ،نامبردگان در حد تیم ملی فعلا نیستند .
  • ژاور IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    7 0
    تمام کسانی که میخواهند اسکوچیچ عوض شه دلالند که همه جا نفوذ کردند واز تعویض مربی سود ریالی میبرند از جمله مجری برنامه ورزشی،روزنامه نگار،مسولین فدراسیون وبسیاری دیگه
  • ایران IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    10 0
    چقدر ادم باید بیشعور باشه که فکر کنه گل محمدی ومجیدی نکونام از اسکوچیچ بهترند.اسکوچیچ فوق العاده بوده وباید در قطر هم باشه حتی اگر نتایج خوبی نگیره
  • IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    7 0
    به نظر من بهترین کار اینه که تحریما لغو بشه تا برف و بارون بیشتری بیاد.
  • محمد IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    6 0
    گویا درآین مملکت آدمهای مریض زیادی هستند ونمی خواهند مملکت آرامش داشته باش همین بازیکنان بودند که در مرحله اول درآستانه حذف بودند این بنده خدادران شرایط بحرانی تیم راتحویل گرفت ودرتمام بازیها پیروز شد حالا همه لقاظ می خوانند که اگرچوب رابالاسر این بازیکنان می گذاشتن فرقی نمی کرد این تیم به جام جهانی می رفت از خودتان خجالت نمی کشید از مردم خجالت بکشید این قدر به پروپاچه این بنده خدانپیچید بگذاریدکارش انجام بدهد
  • محمد IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    6 0
    درود برهمه فوتبال دوستان ایرانی این سه سر مربی که گفتند عالیه برای تیم ملی که تجربه نسبتا خوبی دارند درکنار این سه سرمربی ما علی دایی ،جلالی و قلعه نویی را داریم که مربیان کارکشته و سرمربی هستند در این حالو این موقع عوض کردن سر مربی اشتباه و کار بسیار غلطیه چون تیم دچار بحران میشه و نتیجه خوبی کسب نمیشه پس بهتر این است که آقای اسکوچیچ خودش باشه تا نتیجه مجددا خوبی بگیره هرچند جام جهانی همه تیم ها خوبن حتی بدترین تیم هم باشرایط خوب روحی و روانی میتونه نتیجه خوبی بگیره بهتره شرایط روحی و روانی خوبی درتیم ملی محیا بشه تا نتیجه های مستمر به ثمر خوبی بگیره
  • IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    5 1
    مگه مریضید چکارش دارید مربی خوبیه
  • طرف دار تیم ملی IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    14 0
    آقا دست بردارید نمیدونم از تغییرات تیم ملی کی سود میبره که اینقدر زور داره . کدام مربی تا حالا مثل اسکوچیچ نتیجه گرفته چرا نمیزاری فوتبال دوستان آرامش داشته باشن والله تمام این بازیکنها قبلا هم بودن چرا اسم و رسم دارها به این خوبی نتیجه نگرفتن. دست بردارید و خجالت بکشید حتی بهش فکر کنید
  • مهدی IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    5 4
    فرهاد مجیدی سرمربی یه تیم لیگ برتری از کل ایران طلب کاره چه برسه بشه سرمربی تیم ملی. این اقا به هیچ عنوان صلاحیت نشستن رو نیمکت تیم ملی رو ندارد.
  • IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    6 1
    مربی فعلی ازاون سه تا باکیفیت تر است
  • محمد IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    10 0
    مربی داخلی به درد تیم ملی نمی خوره اسکوچیچ خیلی هم خوب نتیجه گرفته استقلال پرسپولیس تمام بازیکنان خوب لیگ رو جمع میکنن این که دیگه هنر مربیگری نمیشه یه تیم معمولی بهشون بدید اگر سقوط نکرده به دسته یک
  • ناشتاس IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    3 1
    خوداسکوچیچ مربی خوب وبی‌ ادعایی هستش همیشه کسانی بودند که میخواستن کارتیم ملی خراب کنن ودشمنی کردندوحاشیه درس کردند دست ارسرتیم ملی بر دارن خیلی خوب میشه وتیم موفق میشه
  • رحیم IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    3 0
    شمارابه هرکس که میپرستید،بگذارید مربی کارخودشوادامه بدهد،این سه تامربی که اسم بردیدبه دردفوتبال خاکی هم نمیخورند،کدام مقام،کدام مدال بدست آورده اند،دوباره مافیادرست کرده اید،بوی کباب میاید،دست برداریدازاین استادیوم‌های.
  • مصیب IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    4 1
    من یک استقلالی هستم اگر دلالی تو کارش نباشه وتحت افراد دیگر بازیکن انتخاب نکنه بهتره بمونه وبکارش ادامه بده مربی ایرانی به جز علی دایی نمتوتوانه خوب باشه چون دو
  • Reza IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    9 0
    واقعا عنوان کردن این موضوع جای خجالت داره
  • رحیم IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    5 0
    به نظربوی کباب میاید،همه چیزدانها،دست برداریدازاین استادبودنتون،بگذارید مربی کارخودشوانجام بده،شمارابه خدااین سه مربی،کدام کارنامه درخشان داشته اند،یحیی جون پارسال درتیم پرسپولیس روبروی،تیم‌های عربی گندزدازفرهادتون نگیم بهتره.
  • ایرانی IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    5 0
    واقعا خیلی بیشعور هستید دراگان و عوض کنید بعد گل محمدی و بذارید؟؟؟؟؟؟ گل محمدی کدوم تجربه ملی و داره کجا مربی گری کرده جمع کنید خودتون و بی شرفها
  • بیژن اکبری IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    4 1
    خدایی چه کسانی این گزینه ها رو پیشنهاد دادن ...اینا باید برن سرمربی ریال و بارسلونا بشن ....تیم ملی ایران چیه...چرا حرف های خنده دار میزنید عزیزان من.
  • جاوید IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    3 1
    نکو نام خیلی ادعاش میشه اما چیزی بارش نیست.
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    4 2
    خودش مربی تا آخر الکی تشویش اذهان نکنید....
  • مجید نوروزی خواه IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    3 0
    نتایج و دستاوردهای هر مربی بهترین دلیل برای رزومه کاری او میباشد . ضمن احترام به مربیان داخلی نامبرده به نظر اینجانب خود آقای اسکوچیچ با داشتن یک مشاور داخلی مطمئن میتواند بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی ما در جام جهانی قطر باشد و تعویض ایشان نهایت بی انصافی در حق یک سرمربی خواهد بود .
  • IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    8 0
    کجای دنیا دیدین مربی از 15بازی 14برد ویک تساوی بیاره وصحبت از تعویضش بیاد وسط آقایون دردتون چیه اگه شایسته سالاری که در تاریخ تیم ملی کسی نتایج اسکو رو گرفته؟ اون آدمای شایسته ای که با نظر امثالشما میومدن سرکار چه گلی به سر تیم ملی زدند اگه اسکو سهم شمارو نمیده یه شماره حساب بدین هواداران واستون واریز کنند ولی بذارین تیم ملی راه خودشو بره اگه احساسات ملت واستون ارزش داره اون دوزی که تو ور رفت دوتا باخت به بحرین وعراق داده بودیم کی حاضربود تیمی که10درصد شانس صعود داشت رو قبول کنه که بعد همه کاسه کوزه هارو و سرش بشکنند حالا که تیم رو نجات داد وبه ساحل امن رسوند سروکله کارشناسان پیدا شده دست از سر ملت بردارید
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    9 1
    اگه نتایج اسکوچیچ بخاطر کیفیت بازیکناس پس چرا ویلموتس با همین بازیکنا به عراق باخت و تقریبا ما از صعود به جام جهانی ناامید شده بودیم.همیشه گفتن دست زدن به ترکیب برنده کار اشتباهیه بنظرم اسکوچیچ نباید تعویض بشه حتی اگه جایگزینش گواردیولا باشه گل محمدی و مجیدی که بماند...
  • IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    3 0
    مربی داخلی به دردتیم ملی نمی خوردآزموده راآزمودن خطاست یکباراینکارراکردندوهیچ نتیجه ای نگرفتندعلی دایی قبلا سرمربی تیم ملی بودباآن باخت وحشتناک به عربستان درتهران تیم ملی حذف شد.وقتی دایی نتواندقطعا دیگرمربیان هم نمیتوانندوقطعا ایران ازگروه خودبامربی ایرانی صعودنخواهدکردواین ریسک بزرگی است بهترین مربی همین اسکوچیچ است بزاریدبماند
  • میلاد IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    8 0
    هرکی این متن و نوشته یه ادم بی سوادهست
  • علی طالویی IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    4 0
    اگر نقش بازی کنان در صعود تیم اینقدر موثر بود پس چرا در بازی های اول چنین نتایج بدی را بدست آوردیم؟ اسکوچیچ را از دست ندهید.
  • Mhd US ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    4 0
    درود به همه مردم عزیز کشورم چیکار دارین به این بنده خدا چرا نمیزارین کارشو انجام بده او کیروش اوردین ببخشین فاتح خوند رفت اینقدر هم که تبلیغ کردین روش چرا نمیزارین کارشو انجام بده
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    4 0
    زارت ...
  • بهداد IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    2 0
    گمانه زنی سایت شما و کارشناس تان معلومه چیزی در چنته ندارید ، چه گزینه های در حد تیم ملی شماردید یحیی فقط برای تیم پایه فعلا خوبه همانند مهدوی کیا اون دو نفر که همین الان هم تو آسمانها در حال سفر کردن هستند چنین تیم های خوبی در اختیار دارند به خصوص مجیدی ، دراگان بهترین گزینه هست و خواهد بود با قرارداد نجومی تیم نبرد ناراحت هستید ویلموتس یا کیروش پول چپاول کردند فقط خوب بودند
  • Mhd US ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    3 0
    باز معلوم نیست بچه کدومشون جیبش تو خارج کشور خالیشده میخوان با تعقیر مربی به این خوبی که بدونه هیچ هاشیه ایران رو برد به جام جهانی پر کنن که به فکر تعقیر مربی افتادن
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    3 1
    شتر در خواب بیند پنبه دانه !!! کل مربیان داخلی و تمام مدیران فدراسیون فوتبال لیاقت واکسن زدن کفش های اسکوچیچ رو هم ندارند . اگر هم نتایج فعلی به خاطر عملکرد بازیکنان بوده ، پس چرا با مربی بلژیکی قبلی داشتیم حذف می‌شدیم ؟؟؟؟
  • علی فتحی US ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    2 3
    علی دایی اصلا مربی خوبی نمی شه فوتبالیستم بود والا ۵ ، ۶ به تیم هایی آفریقا ضعیف میزد یادتونه تیم به تیم های ضعیف ۲۰ میزد علی اونجا گل میزد به خاطر همین الان ۱۰۹ گل است . 🤣🤣🤣
    • بنده خدا IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
      1 0
      مثبت دادم ولییی معرفتی بذار واکس بزنند !!!!
  • علی IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    2 0
    از انصاف نگذریم، اسکوچیچ خیلی بهتر از این سه تاست و بهتره و باید بمونه و با قوت کار کنه و حمایت بشه و این حرفا تضعیف تیم ملی هست، در ضمن بازم از انصاف نگذریم خطیبی از فرهاد مجیدی خیلی سره
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    3 0
    حالا که تیم باقدرت به جام جهانی رفته استادان عقل می خواهند برایش نسخه بپیچند لااقل یک مربی کارکشته درکنارش قراردهید بیاید راه را برای او هموار کنید اوسرمربی خوبی است
  • سرباز وطن IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    4 0
    این یه مربی نتیجه خوبی گرفته ولی چون باج نمیده یا قراردادش اونقدر نیست که آقایان هم یه چیزی گیرشان بیاد میخان عوض کنن بهترین مربی داریم اگه کسان وطن فروش هستن که میخان تیم را به مخاطره بندازن دیگه هیچ
  • فرزاد US ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    3 0
    سه گزینه شما یکی از یکی بدتر و بازیکنان فعلی تیم ملی زیر بار اینها نمی رن. چون چیزی برای یاد دادن ندارند
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 0
    بخدا قسم دشمنان تیم ملی کسانی هستند که این مقاله وشایع پراکنی را دامن زده ومی زنند بعضی از دلال ها دستشان از میلیاردها دلار بیت المال که باید بین آنها ومربیان انتخابی آنها تقسیم می شد ونشده قطع شده وشروع به ایده ها وتز های گوناگون وبی پایه واساس می دهند بروید تور ودام دلالی خود را جایی دیگر بیندازید این تیم وسرمربی آن تاکنون بخوبی خوب کار کرده وپول بیت المال را ضایع نکرده وشما با نوشتن این مقاله ها هدفی جز تضعیف تیم ملی وپشتیبانی از دلالاها برای حیف ومیل کردن پول بیت المال ندارید.
  • ورنام IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    2 0
    باباایران شده دلال بازی کلا
  • Sabet IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    3 3
    چی زدی داشی؟فرهاد؟؟؟تیم ملی؟؟؟؟
  • علی IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    3 0
    این سه مربی که فرمودید عرضه گرفتن جام توی آسیا رو با تیمهاشون نداشتن، اون وقت می فرمائید سرمربی تیم ملی بشن ؟ تیمی که کی روش مربی ش بوده ،راستشو بگو چقدر گرفتی این مطلب رو بنویسی؟؟!!
  • کاوه IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    2 1
    اسکوچیچ از همشون بهتره و باید بمونه. بهترین مربی ایران همچنان قلعه نویی و گل محمدی هستن که دوتاشون پیشنهاد مربیگری تیم ملی رو رد کردن. البته باشگاهشون اجازه نداد. سپاهان و پرسپولیس.
  • امیرعلی FR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    3 0
    واقعا خجالت نکشیدین با این گزینه هاتون اونم در سطح ملی این چه گزارشی بود دیگه مگه سرمربی تیم باشگاهی میخاین عوض کنین که این اسمارو میارین به عنوان یک هوادار پرسپولیس حتا گل محمدی رو در سطح ملی نمی بینم برسه به تازه واردایی مث مجیدی و نکونام!!!!!
  • رک گو IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    5 0
    دلا لان میخوان زیرابش رو بزنن ایشون رکورددار بازی بدون شکسته خجالت بکشین
  • امیر حسین IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    4 1
    من فکر میکنم در حال حاضر دراگان اسکوچیچ و تیم ملی ایران هر دو به یکدیگر به شدت نیاز دارند دراگان یک مربی بسیار حرفه ای و در عین حال کاریزماتیک است که توسط تیم ملی ایران کشف شده و به اوج بلوغ رسیده است از فوتبال ما شناخت کامل که هیچ بلکه مثل کف دستش میشناسد خونسرد است از ۳عامل توپ فضا و زمان در سومی یعنی زمان حتی از کی‌روش عملکرد بهتری دارد با سیاست است و قصد دارد با برند ایران هم محبوبیت هم خود را به عنوان یک مربی حرفه ای به دنیای فوتبال معرفی کند ولی در مقایسه با کی‌روش این کی‌روش بود که از فوتبال ایران معروف تر بود ولی الان این فوتبال ایران است که باعث معروفیت اسکوچیچ شده که اتفاقا این اتفاق کاملا به نفع ماست ...ولی اگر سیاست فدراسیون این است که یحیی یا هر مربی دیگری را بعد جام جهانی روی نیمکت تیم ملی بنشاند بهتر است همین الان توجه بفرمایید همین الان این گزینه را به عنوان دستیار آقای اسکوچیچ معرفی کند تا با کسب تجربه در میدان جام جهانی به اوج پختگی و خود باوری برسد .
  • Aref IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    4 0
    بابا حال آدم رو بهم میزنید یارو باید چیکار میکرد که نکرده گاومیش بلژیک که غلطی نکرده کی روش هم حتی سریال آزمون رو تو دفاع چپاند و جز دفاع و بازی کردن با تیم هم ضعیف برای کسب نتیجه هنری نشون نداد با هر برد یک پورسانت گرفت سومی اسیا وجود نداشت ولی پول اون هم میخواست بگیره این بنده خدا بی ادعا تین ر برد جام جهانی ول کننین دیگه
  • مهرداد IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    5 0
    وا !!!!!! همشهری انلاین هدفت چیه از این مطلب؟؟؟ خودت داری میگی بهترین نتایج رو گرفته اونوقت چرا باید عوضش کنیم اونم با چارتا مربی که تو کار لیگ بی کیفیت خودشون موندن !!!!!!!!!!!
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 0
    چرا چرت وپرت میگین
  • عبدالله IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    4 0
    بوی پول به مشام می رسد بابا بزاریدکارخودشوبکنه مگراوناکه کلاس مربی گری داشتن تاحالا چه گلی به سر زدن این بی کلاس به قول شماازهمه بهتره بوی پول قوی تره
  • GB ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    2 0
    بیخودی حرف نامربوط نزنید .
  • علیمردانی IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    2 0
    مافیای که در فوتبال حاکم است به دنبال منافع شخصی خود هستند ومنافع ملی برایشان مهم نیست. مربی که با کمترین هزینه برای کشور بهترین نتایج را بدست آورده. بعضی ها انگشت گذاشتند روی بازیکنان بله درست است این نسل نسل بی نظیری از فوتباليست های مملکت هستند ولی باید توجه کنید که ویلموس گرانترین مربی تمام ادوار ایران با همین بازیکنان در آستانه حذف تیم ملی وآن هم در دور مقدماتی بود. بنظر حقیر دراگان لیاقت وشایستگی آن را دارد که با همین تیم در جام جهانی باشد
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    3 0
    مریضن
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 1
    مشخص است که اسکوچیچ را عوض نمی کنند چون نهایت آرزوی مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون حضور در جام جهانی است که به لطف این گروه ساده برآورده شده است.اینها فقط منتظرند برند ۳بازی رو انجام بدن و برگردند
  • ۰۰ IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    3 1
    مربی با کیفیت!!!! مجیدی!!!!!!!!. دست از این مرده خوریها بردارید. حالا که این بنده خدا تیم را از لبه حذف شدن به بهترین شکل ممکن نجات داده و به عنوان اولین تیم آسیایی به جام جهانی برده و به قول معروف لقمه چرب و نرمی را آماده کرده خیلی ها هوس ژست دادن در جام جهانی رو کردن.بابا خاضری خوری خیلی بده بخدا. قدر دان این مربی بااخلاق و باارزش باشید.
    • بنده خدا IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
      1 0
      گروه ساده ؟؟ گروه دیگر هم بودیم ، بازم صعود می کردیم . در جام جهانی هم از تیم کی روش بهتر بازی می کنیم چون تفکر دفاع اتوبوسی در حال حاضر در تیم نیست .
  • مهرداد CH ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    0 0
    در زمانی که تیم ملی در آستانه سقوط بود،اسکوچیچ هدایت تیم ملی را در دست گرفت و بهترین نتایج را رقم زده، حالا چرا دائم از تعویض مربی صحبت می شود ،جای تعجب و سئوال دارد،کمی منصفانه برخورد کنید.
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 0
    واقعا شما رسانه ها مشگل دارید آقا یکی پیدا شده خوب کار می‌کنه با هر سازی که فدراسیون می زنه می رقصه چیکا ر دارید تمام مشکلات ما همین رسانه ها هستنن
  • ناشناس IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    2 0
    هیچکدوم ازاین سه تابدردتیم ملی نمیخورن نرفته جام جهانی حذفن
  • انوش IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 0
    با درود . باز دارین تاریخ رو تکرار می کنید زمانی که ایران تو استرالیا راه پیدا کرد به جام جهانی این وییرا بود بعد از اون مربی های جدید آوردین که نتیجه اش رو جام جهانی ۹۸ فرانسه دیدن. بزارید باشه اسکوچیچ ببینیم چکار میکنه. حداقل خوش پا قدمه
  • Ali IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    2 0
    سلام لعنت بر افراد پشت پرده که میخوان همچی کاری کنن اسکوچیچ یکی ازبهترین مربی های تاریخ تیم ملی ایران هست زیاد اهل حاشیه نیست مربی هم نیست که مبلغ بالا مثل کی روش درخواست کن اونای که تیم ملی به حاشیه میبرن دنبال نابود کردن تیم ملی هستن نه دنبال پیشرفت تیم ملی الان که بهترین تیم ملی داریم همه باید ازش حمایت کنن و تیم ملی به حاشیه نبرن. اون دوستانی هم که گفتن تیم ملی بخاطر بازیکنان خوبش نتیجه گرفت نه مربی تیم ملی بنظرم اصلا از فوتبال و کار تیمی سردرنمیاره چون بارها در تیم های بزرگ دنیال دیدیم گاها بازیکن خوبی دارن ولی نتیجه خوبی نمیگیرن قبل از اسکوچیچ مربی دیگه حرفه ای داشتیم با همین بازیکنان الان تیم ملی ولی نتیجه نگرفتیم پس اینا بدونین بازیکنان الان تیم ملی با مربیگری اسکوچیچ نتیجه میگیرن ممنون ازینکه نظرم خوندی
  • احمد رضا IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    2 0
    به هر دلیلی می خواهند زیر آب این مربی کروات را بزنند یه عده باهاش مشکل دارند به درد این تیم ملی نمی خورد، تاکتیکش برای تیم ملی فایده نداره. هر جوری هس می خواهند کله پا کنند این مربی کروات بعدش می خواهند مربی ایرانی بیارند که نتوانه به جام جهانی قطر صعود کنه به این مربی خارجی حقوق کم می دهند که یک مربی ایرانی جای گزین این مربی خارجی کنند و با حقوق های بالا ،هیچ وقت تیم ملی ایران پيشرفت نخواهد کرد و همش حسرت می مانیم که چرا به جام جهانی صعود نکرده ایم حالا این که یک مربی خارجی تیم ملی ایران را به جام جهانی صعود کرده اند می خواهند زیر آبش را بزنند .بابا بی خیال این کارها بشید اینقدر زیر آب این همه مربی خارجی ها زده اید به کجا رسیده اید. ما ایرانیا چشم نداریم که یک مربی بدون هیچ مشکلی داره کار خودشه میکنه ولی یه عده بد خواهان می خواهند زیر آب این سرمربی کروات را بزنند. ولش کنید بزارید کار خودش را انجام بده بترسم مربی ایرانی بیارید فکر کنم مثل این مربی به خوبی همه ی بازی ها را ببره،
  • روح اله غلامی IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    2 0
    مسخزه بازی رو بذارید کنار بذارید طرف کارشو بکنه تیم هم به مرحله بعد میره🤬
  • محمد IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    4 3
    مجیدی شلوار خودش را محکم بگیردنمی خواهد دنبال تیم ملی باشد
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    3 0
    خاک برسرت با این پیشنهاداتت احمق
  • امیر IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 0
    مربی فعلی بدرد نمیخورد .چون اقایان با شکستهای تیم ملی میتونن یه پولی به جیبشون بزنن وگرنه این تیم قهرمان دنیاهم بشود افتخارش مال تیم واعضاش نه نون میشه واسه اقایون نه اب .این توایران مرسوم کسی که کارشو درست انجام بده به جایی البته مادی نمیرسه پس اطرافیانشم سرشون بی کلاه ولی اما اینا ارزو میکنن بعد هربازی یه سرمربی عوض بشه کجایند اقایان کفاش و اوتاج که مبالغ انچنانی تواین زدو بندها بردن دراین مورد باید قوه قضاییه وارد بشه وروشن کنه قردادهای که کفاشیان وتاج بستن خط به خطش برای مردم روشن بشه .ولی اینجا ایرانه دوره بعد کفاشیان تاج کاندید ریاست جمهوری میشن این خط اینم نشون چون بالا دستیا ادمای زرنگ بخور خوششون میاد .همین وزرا قحطل رجال بود رییسی کسی رو که مردم قبولش ندارن کرده معاون به غیراز همتی همه کاندیدا سرکارن اونای که میخواستند به تنهایی درست کنن ببین باهم چطور خراب میکنن خداکنه اون سرمربی بدبخت بدونه اونای که میخوان عوضش کنن بخاطر فوتبال نیست فقط پول ......
  • IT ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    2 0
    فکر می کنم با توجه به اینکه ایران سه بازی دارد هر کدام از ٱقایان یک بازی را مربیگری کنند بهتر باشد هم دعواشون نمیشه هم طرفداران ساده شون راضی میشن
  • محمد حسین IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    3 1
    سلام البته آقای مجیدی اول فصل نشون داد همون مربی قبلیه و همه اینایی که گفتید رو هنوز داره فقط فرقش اینه از بازی سوم چهارم لیگ سیاست فدراسیون و وزارت ورزش این شد که دهنشو ببندن و همه بازیا رو براش در آوردن خب هیچ انسان عاقلی از بازی برده مفت که ناراضی نیست
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 0
    بایا ما یه بار بیشتربامربی ایرانی به جام جهانی نرفتیم اونم زمان شاه بود بزارید بنده خدا کارش انجام بده نتایج به این خوبی همون وقت که شما به تیم‌های عربی میباختید ما لژیونر زیاد داشتیم همش می‌ساختیم زورتون میاد خوب نتیجه گرفته
  • ارمان IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    2 0
    بابا جم کنید عجیبه دارید یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی رو با اسکوچیچ مقایسه میکنید من پرسپولیسی ام اما یحیی فقط با نگرش هایی که بعد رفتن برانکو بود تتیجه گرفته فرهاد بنده خدا هم شخصیت انچنانی نداره الکی جو درست میکنید تیم ملی رو ببرید حاشیه
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    2 0
    بهترین نفر همین اسکوچیچ هست مگه بد نتیجه گرفته که بخوان عوضش کنن اینا که میگن عوض بشه فکر خودشون هستن بنده خدا کم حرفه اینام هرچی دلشون میخواد میگن اگه کیروش بود جرات داشتن اینجوری بگن
  • GB ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    2 0
    سلام شما فکر کنم ثیم ملی با باشگاهی اشتباه گرفتین همین اقایون مورد نظرتان جام باشگاه اسیا کم اوردن حالا تیم ملی باحیثت ملت ایران بازی نکنین اگر مردین برین مربی سطح جهانی بیارین خودتون هالوین خیال کردین ملت ایران هوشیارن چرااقای کریم باقری ووحید هاشمیان چرا نمگین
  • Nashenas IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 0
    اونایی که چشم پیروزی ایران را ندارند همون بعضی از ماست و تا وقتی که می خوایم پیشرفت کنیم مانع میشن این آدما از جاسوس ها و قاتل ها بد ترن و اگر این اخلاق را نداشتند ایران بهترین کشور بود همین آدمای احمق اومدن تو ایران که کشور اینقدر کوچک شد
  • محمدرضا رحیمی IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 0
    نظر من اینه که حالا درسته خودمم زیاد با اسکوچیچ حال نمیکنم ولی دیگه نه تا این حد که اسکوچیچ بره یه مشت در و دیوونه بیان بشن سر مربی تیم ملی دیگه از ویلموتس با کیفت تر مگه داشتیم بعد داری میگی یحیی و مجیدی و نکونام؟؟؟!!!!!
  • ایرانی US ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    0 0
    ببین اینکار نامردی محضه اون زمانی که همه منتظر حذف تیم بودن وقایم شده بودن این فرد آمد وبسیار موفق بود اشتباهی که با آوردن طالبی بجای مربی بزرگ آوردن واون بازیای ضعیف شد که اگر مربی تیم غوض نمیشد واقعا نتیجه عالی میگرفتیم نباید رویه بشه بیچاره آبروشو گذاَت وبهترین بود حال بای با آوردن آنالیزور قوی همین مربی باید برهبا تیم وحتما از اونی گه براش خواب دیدن نتیجه بسیار بهتری میگیره بازیهای تدارکاتی قوی میتونیم در جزایر خودمون باتوجه بتشابه آبو هوایی مشابه قطر میتونه بهترین تیمای جهان رو به بازی با ایران بکشونه بدون هزینه فقط چند زمین شیک میخواد حذف ایشون با فرهنگ ایرانی سازگار نیست شک نکنید
  • ایرانی IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    4 0
    با تمام احترامی که برای مربیان داخلی قائل هستم ولی هیچ کدام لایق سرمربی تیم ملی نیستند چرا که هیچ کدام در بازی های خارجی درخشان عمل نکرده اند و بازی های داخلی نمیتونه ملاکی برای انتخاب سرمربی تیم ملی برای جام جهانی باشه
  • داوود IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    4 0
    خجالت داره ، خود همشهری آنلاین میخواد عوضش کنه نه مسوولین میشه خفه شین نمک نشناسا ، یادتون رفته در آستانه حذف از جام جهانی بودیم با همین نسل طلایی که ادعاشو دارید ، چه زود یادتون رفت اگه حتی جلو عراق یا بحرینی که همین نسل به ادعاتون طلایی باخته بودن ، مساوی هم میکردیم ممکن بود حذف بشیم
  • ناصر IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 0
    اگه قراره عوض بشه حق دایی هستش ولی خدایش با مربیهای بزرگ رفتین جام جهانی چه غلطی کردیم ..نکنین نفرینش شما رو خشک میکنه 😄😗
  • رضا IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 0
    حالتون خوب نیس ها. برید پیش روان شناس .... ول کنید بابا مربی داره کارشو می کنه شماها مریضید میفهمید؟ البته گمان نکنم بفهمید.....
  • حجت IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    3 1
    به نظر من خود این اسکوچیچ از همه بهتره ولی اگه قرار باشه اسکوچیچ عوض بشه وحید هاشمیان از همه ابنها بهتره
  • US ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 1
    درست مثل اینه که بزنیم عمدا پای سالم خودمونو لنگ کنیم
  • کامران IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    3 0
    اسکوچیچ بهترین و مناسب ترین گزینه است
  • خالقی IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    3 0
    واقعا بهترین مربی تاریخ فوتبال ایران است مگر فراموش کردیم که هیچ شانسی واسه ایران دربحرین نداشتیم ولی ایشون بابهترین نتایج بحرین راترک کرد بی انصافی هست که بخواهندعوضش کنند فقط دلالان میخوان جیبشون پربشه
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    4 0
    فرناز مجیدی اخه جوک نگین بابا
  • ایرج IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    2 2
    بنظرم اسکو چیچ تا الان با تیمهای قدرتمند محک نخورده درسته رفتیم جام جهانی ولی گروه راحتی بودیم وهرمربی این کار رابااین بازیکنان بزرگ انجام میداد تیم ملی هنوز اون تیم پخته در جام جهانی نیست!وبرای اینک از گروهمان صعود کنیم باید اسکو نگاه به تیم های خاص نداشته باشد! واز تمام بازیکنان لیگ بهره ببرد و دلالان از حضور در تیم ملی منع کند! تاشاهد زیبایی‌های لیگ هم باشیم و بازیکنان لیگ هم امیدوار باشند
    • بنده خدا IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
      2 0
      ویلموتس هم داشت نتیجه می گرفت ؟؟؟؟؟ اندکی تفکر !!!!
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 1
    مطمئن هستیم از اسکوچیچ بهتر توی ایران نداریم هم فرهاد و هم یحیی در سطح دو باشکاه هم نیستند مربی خارجی از اسکوچیچ بهتر هم نمیتوانند بیارن پس بءذارید کار خودش انجام بده
    • بنده خدا IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
      0 0
      ویلموتس هم داشت نتیجه می گرفت ؟؟؟؟؟ اندازه اپسیلون تفکر !!!!!
  • طاطار IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    3 0
    اول باید یه تو دهنی باین کسی که این خبرارو پخش میکنه زو چون همش چرت و پرت مینویسه دوم حسودا برن بمیرن سوم اسکوچیچ مربی خوبیست .
  • مختار IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    5 0
    زمینه سازی برای بر کناری مربی مرگ بر دلال که فقط دنبال پر کردن جیبش است
  • هیچکس IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    4 0
    نه تورو قران اگر گزینه های رو میزتون اینها هستن . همون دراگان از الباقی خیلی خیلی سر تره . بیخود خودتونم به زحمت تغییر نندازید .
  • داوود IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 1
    آقا اگه میگید هر مربی دیگه ای بود همین نتایج رو گرفت ویلموتس مگه نبود؟ هم معروفتر بود هم اسم و رسم داشت ولی کو نتیجه؟ در ضمن ایرانی رو همیشه حاشیه ها نابود میکنه مطمئنم جبهه گیری ها و انتقادات تعصبی نمیزاره هیچ مربی ایرانی موفق بشه از طرفی فدراسیونی ها معمولا هوای مربی خارجی رو بیشتر دارن و بیشتر به حرفا و برنامه‌هاش اهمیت میدن
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    2 0
    سرمربی فعلی باگروهشون بهتریندلطفاحاشیه سازی نکنن
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 2
    براتیم ملی فقط مربی خارجی مثل کی روش نیاز هست هیچ مربی داخلی جواب نمیده باهرمربی داخلی که توتورنمنت ها رفتیم سرافکنده برگشتیم اسکوچیچ هم ازتیمی استفاده میکنه که کی روش اون تیم روساخته وگرنه اینم کلانتیجه نمیگرفت
  • یک هموطن IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 1
    چرا وقتی این مربی کروات نتیجه میگیره تیم را بدون شکست به جام جهانی برده یک رکورد هم زده جز اولین تیمهای سعود کننده به جام جهانی هستیم چرا عوض بشه بهتره فدراسیون بازیهای تدارکاتی خوبی با تیمهای خوب جهان را سر لوحه کار خود بزاره نه تغیر مربی
  • علیرضا IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    2 0
    واقعا دستش درد نکنه آقای اسکوچیچ اگه آقایان اجازه بدهند که خودش دست به فرمون بره جلو
  • سامانی IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    3 0
    خجالت بکشید با این تیتری که زدید بیشترین ضربه را شما با این تیترها به تیم ملی میزنید همیشه باند بازی و سهم‌ خواهی در تیم بوده خواهشا سکوت کنید و نظر ندید برای فروش روزنامه کاری دیگه بکنید
  • علیرضا IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 0
    واقعا اگه بخواد اسکوچیچ عوض بشه این سه مربی بیاد همون بهتر که ایشون بمونه
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    3 0
    خودتون دارید شایعه سازی میکنید بعد میگید یک عده مخالف سرسخت ...خجالت بکشید
  • ایران IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    6 0
    متاسفانه یک گروهی نمی تونن موفقیت تیم ملی رو ببینن اینها فقط منافع خودشون رو فقط وفقط در نظر میگیرن. وقتی تیم به این خوبی نتیجه میگیره چرا میان سنگ اندازی میکنن اینها واقعا ایرانی هستن.!
  • حسن US ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    4 0
    کسانی که به فکر تغییر سکوچیچ هستند فقط دنبال پول مفت می گردند و بدهکار کردن فدراسیون
  • حسن DE ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    4 0
    چون دراگان اهل باج دادن نیست، چون اهل زد و بند و اختلاس و دله دزدی نیست، چون رستوران‌های زنجیره ای نداره، چون ساخت و ساز چی و اهل بساز و بنداز نیست، دنبال بیزینس شخصی و مافیا بازی و وو....... نیست،تصمیم به تعویض ايشان دارند والا چرا از همون اول تیم رو دست یه مربی ایرانی ندادند؟ به نظر من اگر این امر اتفاق بیافتد دراگان اسکوچیچ میتونه به فیفا شکایت کنه تا فوتبال ایران یه چهار پنج سالی تعلیق بشه.
  • ملوانی IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    4 0
    وای به حال اون مربی که میخواد جای مربی که رکورد زده رو بگیره.....در واقع باید خون گریست.😤😤😤😠😠😠
  • امیر کمانگر پور IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    2 0
    قشنگ میخوان تابلو بازی دربیارن به کره جنوبی عمدا ببازیم بعدش بگن تاحالا جز کره جنوبی محک نخورده بودیم توتهرانم به زور مساوی گرفتیم و عوضش کنن البته موافقم که کاریزمای یک مربی بزرگ وشناخته شده رونداره ولی اول یا باید انتخاب نمیشد یاحالا که انتخاب شده ولش کنید بزارید کارشو انجام بده حرفای خنده دار نزنید لطفا مجیدی وگل محمدی مگه واقعا میتونن این دوتا خودشون دلاللن درحد پرسپولیس استقلالم اصلا نیستن
  • ابوالفضل IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    3 0
    حداقل اگر مربی می‌خواستند کاندید کنید دوتا نام بزرگ می‌آورید دل آدم نمیسوخت تیم از بحران نجات داده حالا که خیالشون راحت شده تصمیم میگرند
  • Jafar IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    2 0
    چیزی ک الان تیم ملی نیاز داره آرامش و بعد آماده سازی که شامل بازی های تدارکاتی حداقل ۵ تا با تیم های مطرح دنیا ک خب بعیده ولی اگر‌انجام بشن هم مربیمون خوب محک میخوره و هم بازیکنا تو جام‌جهانی راحتتر‌بازی میکنن و تاکتیکی تر میشیم...خدا کنه ک بشه .مربی چ بد چ خوب دیگه وقت عوض کردنش نیست
  • US ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 0
    خجالت بکشین باوا این چه خبری بود
  • پرویز IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    3 0
    شاید ازاسکوچیچ هیچ نفع مالی ندارند میخوان عوضش کنند آخه تواین سیستمهای ما دزدی جز عادات روز مره هست .
  • آریا IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    4 0
    عیار اسکوچیچ را در جام جهانی خواهیم دید نه در بین تیم های ضعیف آسیا من خودم دوست دارم اسکو سرمربی تیم ملی در جام جهانی باشد انشاءلله این بار از گروهی بریم بالا .به یاری خدا و با اتکا به لژیونر های پرتلاشمون بعد از جام جهانی تیم با تشویق و تحسین مردم مواجه شود اگر نه که انتقاد ها را بگذاریم برای بعد از تورنومنت .
  • میلاد IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    3 1
    شما خبرنگارها جز حاشیه نوشتن و چرندیات چیز دیگه ای بلد نیستید و ازاین طریق کسی رو خرد و دیگران رو بزرگ میکنید اینها برگرفته از تخلیات سخیف شماها هست.
  • بهرام IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    2 0
    گل ممد که تو لیگ هم به کمک داور برنده میشه بره جام جهانی ابرومون رو میبره
  • بینام IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    3 1
    تورا خدا بذارین اسکوچیچ کارشو انجام بده،چرا وقتی یک مربی داره نتیجه میگیره رو دست کاری میکنید،الان باید همه دست به دست هم بدهید تا تیم آرامش داشته باشه،فضولی موقوف
  • احسان IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    3 0
    لعنت بر لابی گری که میخواد دو قطبی استقلال پرسپولیس و بیاره و باعث نابودی تیم ملی بشه .. دراگان فوتبال ایزان و میشناسه و خوب نتیجه گرفته باید روی نیمکت تیم ملی بمونه ...
  • کامران IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    2 0
    با هرسه تای این مربیان ایرانی تو همون دور مقدماتی حذف میشدیم . بازم خود زنی شروع شد
  • فرزاد IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    4 0
    هر کسی که بخواهد آقای اسکوچیچ را اخراج کند یک خائن واقعی است وبه عداوتش نباید کوچکترین شکی کرد ، آقای اسکوچیچ ما مردم اران بابت حضور شما در تیم ملی سپساسگزاریم ، درود بر شما.
    • بی عصاب IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
      0 0
      چرا کسی جلوی این ادمهای بی حساب رانمیگیره
  • Rasool FR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    3 0
    یعنی الان این سه گزینه در حد جام جهانی هستن ولی اسکوچیچ نیست؟ شوخیشم زشته. تیم ملی مربی جهانی میخواد نه مربی که به زور تو لیگ باشگاهیش بالا میاد.
  • حسین IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    2 2
    با سلام‌. هر یه نفر سرمربی های باشگاهی خوبی هستند ولی برای تیم ملی نه . اگر میخواهیم مربی خوب و با تکنولوژی روز بسازیم به نظر من باید یک سرمربی سر شناس بدون زندو بند و باند بازی بیاوریم و این مربیان در کنارش باشند . البته به امید روزی که فدراسیون پاک که ارکانش دست ورزشکاران پاک مثل حاج محمد دادکان و ووو ....باشد . به امید آن روز
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    3 0
    کی قراره در آوردن سرمربی جدید دلار به جیب بزنه اسم لطفا تا مردم نفری هزار تومان به حسابش واریز کنند
  • رضا IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    0 0
    من نمیدونم کی تو رو ادمین کرده با این طرز فکر اولیت ،،،
  • DE ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 3
    سلام. به نطر من بهترین گزینه ها واسه هدایت تیم ملی آقایان استاد اسدی و بشرزاد هستند. خود دانید. از من گفتن بود
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    3 0
    حماقت‌بزرگیه‌اگ‌عوض‌بشه..دیگه‌چیکار‌باید‌میکرد.کلا‌ادم‌سالم‌و‌موفق‌تو‌این‌مملکت‌نمیتونه‌کار‌کنه
  • محمد علیزاده IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    3 0
    این جماعت ایرانی که عموما عقل شان به چشمشان است نمک نشناس هستند . یادم نمی رود که والدین ویرا هم تیم را به جام جهانی برد و تیم آماده را دست یک آدم معتاد به نام جلال طالبی دادند . بیچاره اسکوچیچ !
  • NL ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    3 0
    مربی ایرانی یعنی خراب کردن تیم ملی چون مجبورشون میکنن بازیکنایی دعوت بشن که دوست ندارن تیم ملی مربی خارجی حرفه ای میخواد که از تاکتیک روز دنیا به فوتبال ما اضافه بشه لیگ برتر ایران سطح پایینی داره
  • رضا IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 3
    اگه مربی های استقلال و پیروزی بزارن دعوا میشه سرشون به نظر من بهترین گذینه نکونام بهترین مربی توی ایرانه!!!! 💙💙💙💙💙💙💙💙💙
  • محمدرضا IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    0 1
    سلام لطفا مسئولین محترم کدام یک ازاین آقایون درخارج ازایران موفقیتی یاسرمربی تیمی بوده اندیاحتی لژیونرها این‌هاراباعنوان‌سرمربی تیم ملی پذیراهستندنکنیدآقاوجدان‌داشته باشید.
  • علی اصغر IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    2 0
    به اعتقادمربیان وکارشناسان ایرانی هرمربی بااین بازیکنان به جام جهانی صعودمیکردواین نظریه کاملااشتباه می باشدماشاهدبودیم همین تیم دردوران مربیگری ویلموتس درحال حذف ازدورمقدماتی بود وهمان تیم بامربیگری اسکوچیچ.باافتخاربدون دغدعه مسافرقطرشدبه نظرمن مربیان ایرانی با این نمدبافته شده می خواهندکلاهی برای خود ببافند
  • Salhi IQ ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    2 0
    م ایرانی یستم ولی فوتبال ایران دنبال میکنم واقعا متاسفم برای کسای که کارکرد و موفقیت‌های این مربی چشم دیدن نداشته باشن میگی بازیکن همون بازیکنانی بودن قبل اومدن این مربی آخرین نفسهای حذف از جام جهانی میزدید ولی با اومدن این چ با اقتدار سعود کردین که در تاریخ فوتبال ایران بی ابقه بوده شما مربیان خوبی دارید ولی دور از فوتبال مدرن دنیا برانگو کارلوس اسکوچیچ چ ابهتی به تیم ملی ایران بخشیدن حیف اسم آنها خراب کنید چون واقعا هستن خود ایران چشم دیدن موفقیت فوتبال خود ندارن امیدوارم مسئولان شما این مربی نگهدارند تا بعد جام جهانی و دستش آزاد بزارن برای چیدن بازیکن وسلام
  • دکتر IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 0
    هیچکدام به درد نمیخورند اسکوچیچ خودش عالی است فضولی نکنید
  • دبیر IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 0
    کسی بیاریید که شکست بخورد از بحرین حتی گوام!!!!!وقتی یکی کارش درسته چرا عوض بشه؟کجای کار اسکوچیچ ایراد داره؟
  • خدا‌وردی IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 0
    به خدا قسم الان اگه اون کیروش اتوبوس ، مدافع ونتیجه بگیر بود ، الان خیلیها مجسمه کارلوس را در چهار راهها نصب کرده، بودند، انشاالله به امید خدا، وباارداه بچه های قدرتمند تیم ملی از گروه‌خودمان صعود می‌کنیم پاینده باد ایران وایرانی.
  • الیاس شیبانی نسب IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    0 0
    اگرقراره مربی ایرانی بیاد،همون اسکوچیچ خیلی بهتره،مابه مربی کاربلدمثل هروه رنار،ملیچ،ماتیوس نیازداریم
  • مهدی IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    0 0
    اسکوچیچ مربی خوبیع چند تا دستیار خوب براش بیارید
  • داود IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    0 0
    شتر در خواب بیند پنبه دانه بی خود نقشه نکشید با همه این مسائل که شما فکر مینمائید اسکوچیچ از همه مربیان کنونی ایرانی سرتر است مگر بخواهید یک مربی با کیفیت خارجی بیارید ما در جام جهانی هر کار بکنیم حتی اگر خیلی بخواهیم حتی با بهترین مربیان آس در سطح جهانی هم در جام شرکت کنیم نهایت یک بازی بیشر نمیتوانیم پیش برویم پس عقلانی نیست با هزینه خیلی زیاد هم تیمو به هم بریزیم و هم بشویم هندوانه دربسته بیائید اون هزینه که خرج میخواد بیهوده هزینه شود اختصاص بدهیم به ساختار فدراسیون .
  • آرش NL ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 0
    عجب نمک نشناسی هستیم ما ،نمکدون شکستن کار بسیار راحتی شده برامون
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 0
    سلام متاسفانه این نظرات ی مشت آبله ودشمنان فوتبال ایران هستند.کسانی که تحمل دیدن موفقیت ایران و ایرانی بخصوص فوتبال ایران را ندارند.
  • سیاوش IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 0
    اگر می خواهید ابروی ایران رو ببرید تیم ملی رو بدست گل محمدی وبقیه بدید .چون از هو اکنون نتایج این اقایون در جام جهانی مشخص است .
  • دوران IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    2 3
    کارلوس کی‌روش
  • amir.moniri IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    0 1
    میشه از خبر گزاری همشهری خواهش کنم در رابطه فوتبال نظر ندن آخه فدراسیون چرا باید بیاد گل‌محمدی، مجیدی، نکونام یکی از این ها جایگزین کنه مگه در جام جهانی میخوای با خیبر خرم آباد یا پیکان بازی کنی
  • زرین IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    2 0
    خدارحمت کند عالم گرانقدر استاد تقی جعفری دریکی از سخنرانی‌ها فرمود یک روزی گله اسبهاکه درچشمه ساری مشغول نوشیدن آب بودند گله بان شروع کرد بسوت زدن کره اسبه آزمادرش پرسید چرا گله بان سوت می‌زند مادرش گفت سوت می‌زند تاما آب بخوریم کره گفت ماکه داریم ابمان رامیخوری چرا دیگه سوت می‌زند حالا برادران سرمربی که دارد کارش راخوب انجام داده وبقیه راه را اگر همدلی باشد انجام خواهدداشت لطفا سوت نزنید بگذارید کارش را انجام دهد
  • مختار IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 2
    مجیدی و نکونام..؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟!!!!@
  • حمید IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 0
    هیچ مربی ایرانی بدرد تیم ملی نمی خورند اگر قراره مربی ایرانی برای تیم ملی بگذاریم همین آقای اسکوچیچ هزار سرو گردن بالا تره و باید قبول کنیم نتیجه و کارنامه بسیار خوبی داره
  • ورزش دوست IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    2 0
    من می‌خوام بدونم که چی شده این آقایان کارشناسان رو کی هی میگن توجام جهانی از مرحله بریم بالا مرد حسابی سمتهایی که این توقع رو دارید چه انتظاری از ذهنیت مردم عادی دارید و حذف تو مغز جماعت می‌گذارید و به تعویض سرمربی تیم ملی دامن میزنید مگه به تیم ملی چه سرمایه گذاریهایی رو تواین چندسال کردین یا کردند که حالا انتظار به این بزرگی و یا توهم گرا را دارین حالا اگه ژاپن باکره این ادعاها رو بکنند یا عربستان یا قطر یک منطق درستی که چندین ده ساله که زحمت میکشند اول استادیوم‌هایی به آن کیفیت در سطح استاندارد جهانی نه یکی نه دوتا که ساختند که ماها تو رویاهامون هم نمی‌تونیم تصورش رو بکنیم و بعد کم کم قدم‌های بعدی از مربی گرفته تا بازیکنهای درجه یک یا دوی خارجی که به تیم‌هاشون آوردن و بازیکن پروری کردن و بعد نتیجه اش رو کم کم دارم میبینن اونم حالا نه تو جام جهانی بلکه تو فوتبال آسیا که همش قهرمانی که نسیبشان میشود اونا مثل ما رو توقع نمیکنن که تیمشان حتما تو جام جهانی ازمرحله بره بالا حالا مایی به قول ضرب المثل که میگه گوشت ندادی و حالا کوفته هم میخوای آقایونه کارشناسان ازشما دیگه بعیده که چنین توقع
  • دشمن سجادی IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    4 0
    من پرسپولیسیم بهتر تز ندی وبزارین مربی به موفقیتش ادامه بده این سه پفری که نام بردیدتوان تیم ملی مربگیری در تیم ملی راندارند خداوکیلی سایه درگان بهتر از این سه نفره حق تیم ملی قلعه نوعی نه این سه تا که دفاعی تیمرا نابودمیکنند
  • علی IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    3 0
    باسلام خدمت تمامی دوستان ...تعویض کردن آقای اسکوچیچ خیانت با فوتبال ایران عزیز و توهین به ملت ایران هست بابا این همه موفقیت....بازیکنان و سرمربی بسیار بسیار با انگیزه هستند که این خیلی عالیه...هم زیکنان باسرمربی راحت هستند وهم سرمربی با بازیکنان با اتحاد تمام دارن پیش میروند چه لزومی داره مربی تعویض بشه
  • راستگو IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    2 0
    مسئولین همیشه تصمیمات استباهی می گیرند . به امید خدا با اسکوچیچ به دور دوم که هیچ به یک هشتم میرویم حالا ببینید. اما اگر اسکوچیچ نباشد دور اول حذف می شویم
  • یاس جادری IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 0
    به نظر بنده آنان که مدعی تغییر مربی تیم ملی اند.. به دنبال منافع خودشان هستن ودوست ندارن تیم ملی پیشرفت کنند نقطه سر خط....
  • ورزشکار IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    2 0
    این سه نفر فقط بدلیل بازیکن بودنشون حالا مربی هم شدن که در حد بازی باشگاهی هم نیستن ولی اسکوچیچ تیمی رو دست گرفت که در مرحله سقوط بود بازیکنها همون بازیکن بودن و تیمها هم عوض نشدن ولی دقیقا تاثیر مربی رو دیدیم حالا مگه عقل و منطق ندارید که بخواهید اونوبا این سه تا جوجه مربی عوض کنید.
  • محمد IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    2 0
    تورا خدا دست بردارید ازسر تیم ملی بااین اخبارهای دروغ وحال به همزن میخواهید صفحه زورنامه هارا پرکنید بااین نوع خبرهای فیک ودروغ چه نفعی دارد جز اینکه اعصاب ملت رابهم بریزید وهمچنین مربی فهیم تیم رابه حاشیه وادار نمایید چون آدم فهمیده وکاربلدی است باید اینگونه تمرکز اورا ازتیم ملی منحرف شود چه سودی برایتان دارد خدا می‌داند وگروههای مافیایی فوتبالی که هیچکس جز منافع خود باندهای کثیفترازخوشان برایشان مهم نیست
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    2 0
    این سه عزیز شاید قابلیتهایی داشته باشند ولی عقل حکم میکنه و منطق اینو میگه که در چنین شرایطی عوض کردن مربی یک حماقت ابلهانه بیش نیست ، اگر اینهمه موفقیت را شانسی هم بدانیم باید گفت زندگی که توش شانش نباشه هیچوقت موفقیت معنی نداره ، مثلا یونان در قهرمانی جام ملت‌های اروپا .بهت ین گزینه برای تیم ملی همون اسکوچیچ میتونه باشه .
  • یاشین GB ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    0 1
    آقا چی میگی مجیدی و نکونام گزینه سرمربیگری تیم ملی
  • علی IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    2 0
    چقدر گرفتی این خبر ضعیف و فیک رو کار کنی
  • محمدعلی دریادل IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    2 0
    اسکوچیچ بهترین گزینه است و برای قوی بودن باید با تیم های طراز اول دنیا قبل جام جهانی بازی کنیم و برنامه ریزی کنیم... نه اینکه به کمک جیب دلالا بریم و این مربی خوب و دلسوز و کار بلد رو عوض کنیم که با تیم الان هماهنگه و نظم خوبی داده به تیم
  • ابراهیم رضایی IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    2 0
    شعور و جسارت میخواهد که ببیند بفهمد و قبول کند دراگان بی ادعا پدیده سرمربیگری در خاورمیانه است. ه۱۰ سرو گردن از کل مربیان وطنی بالاتر است. در جام جهانی کاری خواهد کرد که مخالفانش معروف میشوند به مافیا و خاین به کشور. تردید ندارم.
  • رضااسدی IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 0
    مربیان وطنی هیچوقت موفق نیستند!! چون باندباز وحاشیه دارند! دروبلای اسکوچیچ توسرحسودهاوکم بینهای وطنی!! بهترین گزینه برای تیم ملی است وبس** چرادوردوم که وضع تیم ملی خراب بودکسی سکاندارنشد!!؟؟
  • محمد IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    2 1
    اخه خودت خندت نگرفته که این چرت و پرتا رو نوشتی؟؟؟ حالا بازم یحی گل محمدی یه چیزی. فرهاد مجیدی!!!!!! نکونام!!!!! عامو اینقدر پای منقل نشین. هر **شعری رو نباید منتشر کنید
  • فرزاد IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    4 0
    بازهم قدرناشناسی، کاری رو که‌ بامرحوم ایویچ کرديم دوباره میخوایم تکرار کنيم، فراموش کرديم وقتی ویلموتس تیم رودرخطرحذف قرارداد چه‌ حالی داشتیم،حالاکه خرمون ازپل گذشته بعضی‌ها فرمایش میکنن تیم ماقوی بودگروهمون ضعیف بود اگه اینطوری بود.پس چراداشتیم حذف میشدیم، این مربی کارشو بلده ونتایج خوبی گرفته، بعضی‌ها دلشون میخوادبرن مربی چندمیلیون دلاری بیارن بعدشم که گندکاردرومد لال مونی بگیرن
  • محمد IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    2 0
    شما خجالت نمیکشی این مربی که در حال حاضر تیم ملی ایرا ایران شکست نداشته باسابقه طولانی در مورد دیگری ولی این سه نفر تعریف کردید هنوز سابقه دورهمی نشده است و آخر
  • موسی زاده، اردبیل IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    3 0
    باسلام. اگر در ورزش باختیم حداقل در اخلاق بازنده نباشیم. بنده طرفدار آقای کیروش، دایی و سایر ایرانی های عزیز هستم ولی زیبنده نیست باشرایط سختی که آقای اسکوچیچ تحویل گرفت و نتایج درخشانی گرفت ، به خاطر منافع گروهی و شخصی در تیم ملی حاشیه درست کنیم و تمرکز تیم را مختل کنیم.
  • علی کرم IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    3 1
    سلام .کیسه کشان چرا افتادید دنبال این بنده خدا مگر بد نتیجه میگیره بازیکن در حد تیم ملی نداری که دعوت کند بگذارید کارش ادامه بده آقای فرهاد مجیدی چرا افتادی دنبال این مربی خوب
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    6 0
    هیچ منطقی برای تعویض مربی نیست مگر توطئه
  • ابوالفضل IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 0
    شر این پیر و پاتالا کی از فوتبال ایران کم میشه.شما هنری داشتید زمان خودتون ارائه میکردید.کل مملکت را این پیرمردها مثل اختاپوس ول نمیکنن.فقط عزرائیل باید بازنشستشون کنه.
  • نیشابوری US ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    2 0
    اسکوچیچ نتایج خوبی داشته، نکته مهم اینکه سطح دانش یحیی و فرهاد از بازیکنان شاغل در لیگ های اروپایی پایین تر است وقتی دانش سرمربی پایین تر از بازیکنان باشد چه چیزی میخواهد تغییر کند مربیان داخلی برای بازیکنان شاغل در کشورهای حوزه خلیج فارس حرفی برای گفتن دارند نه برای شاغلین در لیگ های اروپا
  • امیر حسن IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    4 0
    کلا الان یک جنگی شده بین این دلال هایی که فقط دنبال پول هستند و ادم هایی که به فکر تیم ملی هستند و خیر آن را می خواهند امیدوارم که اسکوچیچ بماند و به موفقیت خود ادامه دهد و آن دلال ها شکست بخورند.
  • فاخته، پاکدشت IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    3 0
    اونهایی که باهاش مخالف هستند و همیشه چوب لای چرخش می‌کنند، دو دسته بیشتر نیستند، یا کسانی هستند که سنگ خودشون رو به سینه می‌زنند تا جای ایشون رو بگیرند، یا کسانی هستند که از روی کار اومدن دراگان اسکوچیچ نتوانستند پول مفت دلالی به جیب بزنند، وگرنه چرا باید با همچین مربی که اینگونه تیم ملی را به جام جهانی رسانده و رکوردهای بی نظیری را از خودش برجای گذاشته، مخالفت کنند؟؟؟ بخدا خیلی بی انصافی است که بخواهند ایشون رو کنار بگذارند... عشق فقط پرسپولیس همیشه قهرمان♥️
  • شکری از فریدونکنار IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    3 0
    ما عادت کردیم که هر چیز را به سختی به دست بیاریم و خوشی به این راحتی برایمان مضر هست و به این خاطر مخالف دارد
  • Sab mo IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    2 0
    تمام کشورهای آسیا در آرزوی چنین نتایجی بودند که این مربی گرفته.نیازی به تغییر نیست مطمئنا تو جام جهانی به ایشانفرصت بدن از مربیهای قبلی نتایج بهتری خواهد گرفت
  • All Stars IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    3 0
    با هیچ مربی ایرانی تیم ملی به نتیجه نمیرسه حالا هر کی میخواد باشه
  • ناشناس IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    3 0
    خیلی‌هوای‌باندهای‌خودتون‌دارید‌حتما‌ بعد‌از‌آمدن‌این‌عزیزان بازیکنان‌تیم‌ملی‌‌هم‌فقط‌ازعزیزان‌‌و بازیکنان‌سرخابی‌انتخاب‌می‌شوند‌دیگر‌ همه‌چیز‌خودتانید‌وبس‌بقیه‌کشور‌هم‌که‌ بوغند‌‌بااین حساب‌اسکوچیچ‌این‌همه‌زحمت‌کشیده‌ یعنی‌هیچ‌،یعنی‌وایستادید‌یک‌اسب‌بمیره‌ نعلشو‌دربیاورید‌واقعا‌خسته‌نباشید
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    2 0
    بنظر من تو محل ما ی نفر هست فکر کنم اونم می‌تونه گزینه چهارم باشه این سه نفر تو آسیا چیکار کردن تا برسد به جام جهانی
  • nima US ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    0 0
    هنر مربی فقط تمرین دادن نیست، انتخاب دستیار خوب و بازیکنان و از همه مهمتر هماهنگی و یک دلی کل تیم نیز جزیی از مربیگریست که اینکار رو دراگان اسکوچیچ به خوبی انجام داده است، مورینهو و یورگن کلوپ هم یه زمانی گمنام بودن، ولی با کسب نتایج خوب و تداوم نتیجه، الان بهترین مربی های جهان هستن، و نتایج تیم ایران تا این لحظه بینظیر است، و این حق اسکوچیچ هست و به نفع ایران هستش که سر مربی بمونه، اگر در کره بتونه با این تیم خوب بازی کنه و ببره، باید همه بهش ایمان بیاوریم که در جام جهانی میتونه نتایج خوبی بگیره،انشالله
  • مهرداد IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 0
    زرشک 😂 وقتی مطلب نداری مجبوری چرت و پرت بنویسی ؟؟؟
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    2 1
    نه یحیی نه فرهاد خود دراگان اگر مربی وطنی در نظردارن ب نظرمن بهتر از امیرقعله نوعی کسی نمیتونه تیم ملی رو هدایت کنه
  • هوشنگ دولتشاهی IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 0
    عوض نکنید اشتباه است
  • سعید IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    2 0
    اولا با توجه به نتایج اسکوچیچ لیاقتشو داره مربی ایران در جام جهانی باشه ثانیا کدام ابلهی چند ماه مونده به جام جهانی مربی عوض میکنه؟مگر اینکه از قصد بخوان ایران رو ببازونن
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    2 0
    به نظرم تا پایان جام جهانی از اسکوچیچ استفاده بشه بهتره چون با عوض کردن مربی ته تیم بخواد هماهنگ بشه در این زمان کم کمی ممکنه دردسر بشه
  • قاسم IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    2 0
    مگر صحبت از تیم ملی مالدیو یا گوام می کنید که اسم این ۳ نفر را می اورید باور کنید بدون هیچ تعصبی تیم های ملی مالدیو و گوام را هم دست اینها نمی دهند اگر مربیان ایرانی در خارج از مرزهای ایران وجهه ای داشتند در طی این سالها در یکی از تیم های درجه ۳ و ۴ اسیا مشغول کار می شدند
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 0
    چه.کار به این بنده خدا دارید اخه تا الان که کارش خوب و.روحساب بوده برید یه جای دیگه رو گند بزنید.برزمینت میزند نادان دوست
  • شهروز IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 2
    بهتره بعد از بازی با کره تصمیم بگیرید. اگه تیم مساوی یا باخت. نکو نام را بیاورید در غیر اینصورت اسکوچیچ ابقاع شود ضمنأ برد اسکوچیچ مدیون زحمات باقری و هاشمیه
  • IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    0 1
    اول همین مربی کنونی ...و بعدش یحیی
  • عباس IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    0 0
    این مربی تا الان نتیجه خوبی داشته اگه با جابجا کردن یا خراب کردن تیم عده‌ای میخوان پولی به جیب بزنن دگه کارش نمیشه کرد ماشالا عده‌ای راضی هستند بخاطر پول ا رو نعش ایران رد بشن که خدا لعنتشون کنه
  • حبیب IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 0
    چرا بخت باید ازمون برگرده!؟ چرا وقتی خوب داریم پیش میریم باید یک ضربه یاشوکی ب خودمون واردکنیم؟خوشی وموفقیت بهمون نیومده!!!؟بجای اسکوچیچ بااین نتایج،مجیدی‌چی رو بنشونیم!!!!؟
  • RU ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 0
    یکبار بدون دلهره رفتیم جام جهانی حالا هی چوب لا چرخ کنید.
  • سیامک IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 0
    درمورد اسکوچیچ باید بگویم که مربی ترسویی هست دقیقا مثل برانکو هم زبانش واقعا مربیان ترسویی هستن وبدرد تیم ملی مخصوصا جام جهانی اصلا نمیخورن اما درمورد گل محمدی چون یه مربی اخساسی هست مربی احساسی بدرد تیم ملی نمیخوره ودرانتخاب کمکهاش هم باید بگم که کمکاش نه تنها بدرد تیم ملی نمیخورن حتی بدرد تیم باشگاهی هم نمیخورن این کمک وسرپرستی که الان داره میخوام خیلی روشن بگم که نه معرفت دارن نه شعور دارن ونه تجربه ودرشرایط سخت نمیتونن به سرمربی کمک کنن اگه این مربی این دونفرو ازخودش دور بکنه بیشتر موفق میشه ومن درحال حاظر یکی از مریان خارجی بزرگ وباتجربه نیاز دارد
  • عارف IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    0 1
    این چه تحلیلی هست میکنی حالا یحیی گفتی چیزی فرهاد هنوز چیزی در کارنامه ندارد بزرگوار نکنه ???????
  • یعقوب خاکیه IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    0 1
    این بلاروزمان ویراهم سرمان آوردن،واقعا چه کسانی برای تیم ملی تصمیم میگیرندچرابااحساسات یک ملت اینگونه بازی میکنن،مگرایرانی نیستی،برای چه مبلغ پورسانت حاضری ملت خودتو له کنی؟اگه واقعا دلسوزی ازمردم سوال کن
  • حسن IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 0
    واقعیت مربی کروات ها به ایران خدمت کردن
  • علی یوسف IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 0
    آقای اسکوچیچ فعلا که خوب نتیجه گرفتن برای قضاوت و ارزیابی دقیق تر توانمندی های اسکوچیچ باید قبل از جام جهانی ترتیب چند تا بازی ملی دوستانه با کشورهای قدرتمند داده بشه اون موقع مشخص میشه که "چند مرده حلاج هستن"
  • سیامک IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    0 0
    اسکوچیچ هیچ نقشی درنتیجه این چند بازی نداشت همه تیمها ضعیف بودن بجز کره که باشانسو اقبال بهش درتهران نباختیم ودر بازی برگشت درکره تازه اسکوچیچ عیارش مشخص میشه درمورد اون مربی لنگی که نام بردین عمرا بدرد تیم ملی نمیخوره مخصوصا بااون کمک وسرپرست بی ادب وبی شخصیتی که داره این کمکش وسرپرست فعلی لنگیا فرهنگشون درحد ملی وتیم ملی نمیرسه ولی درمورد دومورد اخرهردوتاشون امتحانشونو پس دادن وواقعا درحدبالاترازملی هستن هرکدوم ازاین دونفر بیان تیم ملی موفق میشه اسکوچیچ بدرد تیم باشگاهی ایران خیلی میخوره لنگیا باید این ارزورو به گورببرن تاوقتیکه جواد هست اینا لنگیا باید لنگ بندازن
  • Mah IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 1
    خب گزینه ها ک عالین فقط چرا می خواید عوضش کنید مگه بد مربیه چشه؟؟🙄😐
  • جیفینی IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    0 0
    یعنی این سه مربی بی سواد داخلی که توانایی نتیجه گرفتن در اسیا رو هم نداشتن بشن سرمربی تیم ملی در جام جهانی؟
  • نادر IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    0 0
    با سلام خدمت دوستان محترم اینکه اسکوچیچ مربی خوبی هست قضاوت با شما ولی اسکوچیچ جوان گرایی توی تیم ملی نداشته شما دقت کنید سن بازیکنان تیم ملی همه از 24 تا 31 هستن اینا 4 سال دیگه برای جام جهانی بعدی به درد بخور نیستن از چند بازی قبل تر باید آقای اسکوچیچ از بازیکنان با رنج سنی 20 تا 23 سال در هر پست استفاده می‌کرد تا هم تجربه بیشتر می‌شد و هم با بازیکنان با تجربه تیم ملی هماهنگ تر میشد کاری که کی‌روش 5 سال پیش انجام داد و نسل الان بازیکنان ما هم مدیون دور اندیشی و جوانگرایی اون بود که اون موقع به کار کی‌روش عیب می‌گرفتیم. بازیکنانی مثل طارمی که ستاره مون را معرفی کرد که اون موقع با برانکو اختلاف داشت و مجید حسینی و سردار آزمون و... مطرح کرد اسکوچیچ اهل دور اندیشی و ریسک نیست کاری که الان ژاپن و کره دارن هر سال قبل جام جهانی می‌کنند یعنی جوانگرایی و. پوست اندازی تیم ببخشید دوستان من نوشته هام زیاد بود
  • Mehdi IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    0 1
    جمع کنید با گل‌محمدی و مجیدیتیون مگ تیم ملی بچه بازیه ک اینا سرمربی بشن اسکوچیچ هزاران مرتبه‌ از این دوتا بهتره خواهشا تیم ملیو رنگی نکنیم
  • هادی IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    0 0
    گویا یادشون رفته ویلموتس میلیون دلاری داشت تیم رو به فنا میداد این بنده خدا تیم رو نجات داد حالا به خاطر اینکه دو تا استقلالی رو دعوت نکرده هر روز براش میزنن هر مربی حق انتخاب داره
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    2 0
    واقعا نهایت بی انصافیه ،چی میخواستین بهتر از این. مخالفان منافعشان بر آورد نشده اگر عوض کنید دزدی آشکار تان را نشان دادید
  • IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 0
    اگر تعویض کنید به اینهمه فوتبال دوستان که یک نفر موافق کاه زیر کاسه شما نیست، توهین کردید
  • Karim US ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 0
    خوب این یک امر طبیعی هستش در کشور ایران تعجب میکنم که شما تعجب میکنید . اینا به چیزای فکر میکنن که به عقل جن و شیطان هم نمیرسه
  • پرهام IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 0
    اسکوچیچ مربی خوبیه ولی درسطح جام جهانی نیست تیم های ضعیف رو برده و توی آزادی نزدیک بود به کره ببازیم ولی شانس آوردیم و همه ی موفقیت هاش رو بازیکنان تیم ملی بدست آوردن
  • احسان IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    0 1
    به نظر من مربی خوبیه فقط تنها مشکلش اینه که کاریزمای مربی ملی رو نداره اونم به ما چه مربوطه ما نتیجه میخایم که برامون میاره اونایی که قد قد میکنن اسکوچبچ به درد تیم ملی نمیخوره چون از قراردادش یه پهنم بهشون نرسیده میخان بر کنارش کنن یه چیزی گیرشون بیاد عین قرارداد ویلموتس
  • افشین IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    0 0
    بااحترام به همه بزرگان، تیم ملی در جام جهانی جای ازمون وخطا نیست،، تیم ملی مربی ملی میخواهد، مربی که از همه لحاظ پخته وکاربلد باشد، قدرت ریسک وتاکتیک وتکنیک رو داشته باشه،، اگر در بین مربیها فردی بتونه همه رو باهم داشته باشد که الان داریم ثمره کارهاشو میبینیم فقط کی روش بزرگ است، شما میبینید که اگر امروز تیم بزرگی با بازیکنهای بزرگی دارد همه وهمه کاراقای کی‌روش است،،،
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    2 2
    فکر کنم شما عقلتان را از دست داده اید این جفنگیات را می نویسید تیم ملی یک مربی حداقل در حد کی روش میخاد
  • آصف IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 0
    به نظربنده ،اولویت بند ی درست برعکس میباشد وازلحاظ درجه بندی نکونام دراولویت اول باید باشدچرا که ایشان به لحاظ تجربه جهانی وکار بامربیانی ازجمله کیروش وشناخت ازفوتبال اروپا وبازیکنان مختلف سرآمد گزینه ها میباشد
  • مهدی IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    0 4
    اونایی که میگن حسودی میکنیم آخه به چی این مربی میشه حسودی کرد!!!کی روش با اون کارنامه و سابقه کجا، اسکوچیچ کجا!! تیمی برامون ساخت که اشک آرژانتین فینالیست رو در آورده بود و اگه داوری درست بود شاید حتی میبردیم،یا اگه توپ آخر رو طارمی گل میکرد پرتغال رو می‌بردیم و به عنوان تیم اول می‌رفتیم بالا! اگه ایران توی گروه دیگه بود یا قطر توی گروه ایران بود مثل الان راحت می‌رفتیم جام جهانی! این بابا هنوز تیم درست درمونی بهش نخورده، ی کره بود که توی تهران داشت میزد ما رو، فقط خدا به دادمون برسه با این مربی توی جام جهانی
  • DE ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    0 2
    یحیی گل محمدی از همه بهتر است
  • علی IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    0 1
    اگر تعویض سر مربی صورت بگیره ما هیچ شانسی تو جام جهانی نخواهیم دشت اونایی که دم از تعویض مربی میزنن به جای این خزعبلات گفتن فقط باید سکوت کنن وبه تیم روحیه بدن
  • محمد IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 0
    3 گذینه گفتیدفکر کردم مربی‌های بزرگ دنیا رو میخوان بیارن اگه قرار اینا مربی بشن خوب همین اسکوچیچ باشه دیگه این چه کاریه.
  • محمد IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 0
    این ۳ تا گزینه بدرد تیم‌ملی نمیخورن چه فکری کردی اینو‌گفتی
  • رضا IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 0
    واقعا باید تاسف خورد با این توجیه های غلط و منحرف کننده شما هنوز راه زیادی برای رسیدن این سه گزینه تا سرمربی گری تیم ملی ماتده وقتی تیمی نتیجه نمی گیرد دست به تعویض می زنند نه وقتی که بهترین نتایج رو تیم ملی بدست آورده
  • سلطان IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 0
    به نظرم اگر مربی را عوض کنید تاکتیک کل تیم ملی به هم میخوره و تیم نتیجه نمیدهد اصلا یکی نیست به شماها بگه وقتی تیم داره نتیجه خوب و قابل قبول را میگیره چرا باید مربی را عوض کنیم بهترین تیم 20سال اخیر را ساخته اسکویچ دنبال حاشیه نباشید ،
  • تنها IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 1
    آخه فرهاد مجیدی چه رزومه ای داره که باید گزینه سرمربیگری تیم ملی باشه
  • Shahbaz IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    0 0
    بابا این تیم ۲۱ جهانه .پس باید افتخار کرد به اسکوچیچ
  • مهدی IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 0
    بنظرم نتایج خوبی گرفته تیم ملی و کادر مربیگری باید قراردادشون حداقل تا بعد از جام جهانی تمدید بشه و اینکه اگر ایران تیم برتر آسیاست چطور با ۵ تیم برتر هر قاره مسابقات دوستانه نمیذاریم
  • سید IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 0
    یحیی از نظر شخصیتی و‌فنی در حد تیم ملی نیست ،قدرت مدیریتی اصلا ندارد و چیزی شبیه فکری در استقلال است ،بحیی در شرایطی موفق جلوه کرده که بیرون زمین و فدراسیون وقت به نتایج او‌کمک‌زیادی کرده حتی ناداوری ها و امتیازات بدن بازی مثل سوپر جام یا سپاهان ،نتایج یحیی و خروج نامناسب او از پدیده باعث از بین رفتن این تیم شهرستانی شد یحیی به هیچ‌وجه در خد تیم ملی نیست نتایج امسال اوپهم‌نشان میدهد
  • Ojan IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    0 0
    بنظر من هر سه مربی داخلی ،هیچ کدام در شأن تیم ملی نیستن.دراگان بهترین می‌تونه باشه
  • محمد IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 0
    شماکه سه نفربرای تیم ملی نام بردی خب افرادی مثل بداداش علی دایی علامپور استاد اسدی هم اسمشون میگفتی واقعا امثال شما ها شک میکنه که اصلا ایرانی هستید؟
  • مهدی IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 0
    این افراد فراموش کردن ما تو دور مقدماتی جام جهانی مقابل بحرین و عراق ،داشتیم به شکل مفتضحانه ای حذف می‌شدیم و همین اسکوچیچ تیمو نجات داد. من نمیدونم این بنده خدا دیگه باید چکار کنه تا اون افراد از عملکردش راضی بشن
  • ممد IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 0
    اسکوچیچ بی ادعا خودش را ثابت کرد. مگر همین تیم دست ویلموس پر ادعا با قرادادهای سنگین نبود.دردوره مقدماتی نزدیک بود اوت شیم. پس واقعا اون عده بدبخت که به قهرمان نیاز دارن خفه شن
  • عبدالله IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 0
    باجوادنکونام بعنوان مربی موافقم البته اگرکادرفنی فعلی مثل باقری وهاشمیان باهاش همکاری کنندخوبست.ودراگان اسکوچیچ هم برودملوان بندرانزلی یاتیم شهرداری لنگرودیا تیم محلات نشتارودتنکابن
  • "" IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    0 0
    اسکوچیچ مناسبترین مربی برای تیم ملی ایرانه
  • حبیب بلوچ ورکاتی IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    2 0
    خخخخ ا مدیم گفتیم میخواد چیـبگه اخه چی میگی خودمم هنگم خخخ
  • hamed IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    0 0
    بیچاره اسکو هیچ مربی در ایران انقدر زیر فشار و حسودی از سمت فضای بیرون نشده بود که الان برای این بنده خدا داره اتفاق میافته . اگه کسی هم بخواد یه روزی از این گزینه ها که گفتین براش سرمایه گذاری بکنن که روزی سرمربی بشه در آینده بعد اسکو بنظر وحید هاشمیان و مهدویکیا و گل محمدی و نکونام میتوانند با تامل و تفکر بهتر بعد از جام جهانی بشن سر مربی . البته اینها حمایت میخوان از اون حمایت هایی که از کیروش در دوران آقای فردوسی پور میشد باید بشوند وگرنه ایرانی جماعت نمیزارن یه هم وطن بیاد کار رو بگیره وسلام
  • محمد IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 0
    یه عده که عرضه هیچ کاری ندارند پا پیچ مربی می شوند که نتایج درخشانی در کارنامه خود دارد لطفا حسادت نورزید
  • جواد IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    0 0
    به نظر من پول دلالها را بدند تا دیت از تیم ملی ومردم بردارند اخه دلالها گناه دارند
  • محسن IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    0 0
    همش زیر این فرهاد کیسه کشه بعله اینو بیارن تا فوتبال ملی ایرانو داغون کنه بهترین گذینه همین اسکوچیچه واقعیت همینه کارش حرف نداره نتیجه گرفته کره جنوبی رو هم با شکست دادنش تو خونه خودش اینم ثابت میکنه در ضمن کره تو ایران شانس آورد داغون نشد
  • رهگذر IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    0 0
    مربی با کیفیتی هستش فوتبال مارو خوب میشناسه آدم شجاعی هست تیم ملی رو در شرایطی تحویل گرفت که هیچ مربی داخلی جرأت شو نداشت بی ادعاست وکم توقع ،کاری به مربیان داخلی که چقدر مناسب تیم هستند ندارم اما در این شرایط که ایشون بهترین نتایج رو بدست آوردن و تیم رو به جام جهانی رسوندن هیچ شخصی بهتر از خودش شایسته هدایت تیم نیست،اگه راست میگین فقط بهش اجازه بدین که یک کمک مربی پروپیمون وبا دانش که مد نظر خودش هم باشه رو به تیم اضافه کنید و بگذارید تیم ملی راحت به کارش ادامه بده ،اگر دلسوزی حمایت کنید ،وسلام
  • IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    2 0
    من تا یادم هست ندیم مربی به این خوبی وتهاجمی از دوآزده ویا سیزده بازی فقط یک مساوی داشته همش برد بود عوضش کنید تا بیشتر نبریم بابا چرا اینجوریه تازه بچه ها باش هماهنگند وخوب داره کار می‌کنه چرا باید عوضش کنید
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 0
    موقعی که تیم ملی ۳ م جدول بود کسی جرات نشستن رو نیمکت ونداشت حالا که تیم رفته بالا بازی کنا هم همه دارن تو اروپا میترکونن همه ادعای سرمربی گری تیم ملی رو دارن منم اسکوچیچ وقبول ندارم ولی حالا که تیمو برده جام جهانی ، به دور از مرام و معرفته ،احتمالا آقایون بی پول شدن میخوان با اوردن مربی جدید یه چند میلیارد ناقابل که البته برا آقایون پول خورده به جیب بزنن
  • ابی IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 0
    وقتی انتقاد های شما رو از اسکو میبینم قلبم میاد درد .
  • حسن IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 1
    تنها مخالفان اسکوچیچ کیسه کشا هستند که برای تحمیل بازیکنانشان به تیم ملی هر کاری میکنند تا سرمربی تیم ملی تغییر کنه اما آنها باید بدانند که بازیکنی درحد ملی ندارند واگر به رتبه خود در جدول اتکا میکنند باید بدانند ابرو باد ومه وسجادی وخادم وناداوران درکارند والا مکانشون ششم جدوله‌ نه بالا تر
  • امین IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    4 0
    واقعا این نوع تیتر زدنها و خبر پراکنی ها جای تعجب داره چقدر بعضی از ما ایرانی نمک نشناس و بی معرفتیم که با سرمربی موفق و پیروز این رفتارهای جانشین بازی در می یاریم
  • IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    2 1
    هیچ کدام بهتر از اسکوچیچ نیستند
  • علی IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    2 1
    فقط داش کریم باقری
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    2 1
    مگه زمان قلعه نویی تیم بدی داشتیم ،والا من هر موقع که مرور میکنم تاریخ و بازی کنای خوبی داشتیم ،اما شانس نداشتیم یا لج ولج بازی بود ،۲۰۰۶بازی ندادن به علی کریمی وخیلیا دیگه ،تک به تک خراب کردن های رسول خطیبی ...یا مهدی طارمی جلو پرتغال ،بدشانسی جلو آرژانتین ،داوری جلو آرژانتین تیم ما اگه روحیه بازیکنا خوب باشه رفاقتی صمیمی تو تیم باشه میریم جزء ۴ تا تیم جام جهانی ایشالا تو قطر که فرصت مناسبیه میام بالا وهمه مبهوت تیم ما میشن این وبه شما قول میدم ،دفاع مون یخورده محک جدی بخوره تو تدارکاتی ها این مهم حتمیه
  • مجاهد IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 1
    بابا ساقیت کیه به من هم معرفی کن !!!! آخه فرهاد مجیدی و سرمربی تیم ملی ؟؟ 😂😂😂
  • Sali IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    3 0
    چرا چرت میگی شهریار فوتبال نام نمیبری از فرهاد و یحیی سخن میگی چند گرفتی چنین تحلیلی رو تیتر کنی؟؟
  • کامی IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 0
    نظر ما مگه مهم
  • پویا IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    3 0
    کسایی که می گن ما تو گروه آسان هستیم پس چرا تو مقدماتی از بحرین و عراق باختیم چرا موقع کیروش ۱۰ سال روبرو عراق نبرده بودیم اسکوچیچ بهترین سرمربی تاریخ ایرانه زنده باد اسکوچیچ حالا این به اون کیروش پرست ها موقع جام جهانی ثابت میشه
  • امیر ارسلان IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    2 0
    کریم باقری
  • IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 0
    چون عراق رو برد بده
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    5 0
    اصرار برای تغییر به چه قیمتی یکبار زمان ایویچ انجام شد. همه میدانند بازی کنان ایرانی حاضر با مربی داخلی به تفاهم نمی‌رسند. به زحمات دیگران توهین نکنید.بگذارید مردم شاد باشند. چرا وقتی به جایگاهی می‌رسید. نمکدان را می‌شکنید.مقاله موسی واقعیت را بنویس.
  • علی IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 0
    هروقت سعود مکنیم از جای خودمان در میریم .اگر مربی عوض بشه که میدانم شایعه هستش بزرگترین اشتباه را انجام دادیم.مربی خوبی است درحد تیم ملی هم هستش.پای دلالاندرکار هست
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    4 0
    این بازیکنان تو دوره ویلموتس هم بودند ولی تااستانه حذف پیش رفتیم اق یک مربی امده با قیمت پایین با اخلاق و فنی اسکوچیچ درسته درتیمهای بزرگ مربی نبوده ولی در هر تیمی بوده نتیجه گرفته
  • مجتبی مددی IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    4 0
    تنها جایی که اگه فوتبالش موفق هم باشه بازم حاشیه درست میکنن ایرانه،حتما مثل مربی قبلی که یک بازی کرد اونم باخت و رفت ولی هنوز دنباله پولشه خوبه،معلوم میشه ک بعضیا ازاین کار سود میبرن
  • bahman IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    7 0
    هیچ کدام با اینکه پرسثولیسی هستم حتی گل محمدی در حد تیم ملی نیستن چه برسد به مجیدی یا نکونام
  • تارا IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    9 2
    اول اینکه ما و تیم ملی از مربی فعلیمون آقای اسگوچیچ خیلی هم راضی هستیم دوم اینکه شما خجالت نمیکشی فرهاد مجیدی را بعنوان مربی و هدایت کننده تیم ملی معرفی میکنی ؟؟؟؟؟ سوم اینکه استقلال اگه تا الان صدر نشین شده بخاطر حق خوریهای تیمهای دیگه است ، و الا کثیفترین بازیها را داره تیم استقلال میکنه
  • صدرا IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    6 2
    در این موقعیت بهترین گزینه علی دایی است چرا اونو دعوت نکنند